معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر روند خدمات رسانی تیم های پزشکی مرکز حج و زیارت جمعیت هلال احمر به زوار ایرانی در عتبات عالیات را تشریح کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به مقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت/جمعیت هلال احمر؛ حسین فضلی معاون عتبات عالیات مرکزپزشکی حج […]

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر روند خدمات رسانی تیم های پزشکی مرکز حج و زیارت جمعیت هلال احمر به زوار ایرانی در عتبات عالیات را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به مقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت/جمعیت هلال احمر؛ حسین فضلی معاون عتبات عالیات مرکزپزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر درباره خدمات ارائه شده توسط مرکز پزشکی حج و زیارت به زوار عتبات عالیات گفت: با تمام شدن ایام اربعین حسینی، خدمات حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عراق به پایان نمی رسد بلکه تیم های پزشکی ایران به صورت مداوم در این کشور حضور دارند.

وی در ادامه بیان کرد: به صروت ماهانه کادر درمانی از سوی مرکز پزشکی حج و زیارت به عتبات عالیات اعزام می شود. این تیم شامل پزشک، پرستار، نیروی فوریت پزشکی، تکنیسین دارویی، پذیرش و امداد ۱۱۵ است.
فضلی با بیان اینکه این تیم ها در ۳ شهر نجف کربلا و کاظمین مستقر می شوند، ادامه داد: در نجف در هتل النباء در کربلا در هتل الماس شرق و در حرم حضرت ابوالفضل (ع) و در کاظمین در هتل قرطاج این تیم های پزشکی ایرانی مستقر هستند.
معاون عتبات عالیات مرکزپزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در ادامه بیان کرد: خدمات ما به به تناسب تعداد زائران و به صورت ۸ ساعته ارائه می شود ولی در ایامی مثل عاشورا و تاسوعا، عید و اربعین حسینی خدمات رسانی ۲۴ ساعته است.
وی در ادامه درباره ساعات خدمات رسانی نیز توضیح داد: در نجف و کربلا ۸ صبح تا ۱۲ ظهر و ۴ عصر تا ۸ شب است. در کاظمین از ساعت ۴ تا ۱۲ شب خدمات ارائه می شود زیرا زوار شب ها به کاظمین می روند.
وی افزود: خدمات مرکز پزشکی حج و زیارت پیش بیمارستانی است و پزشکان داروی مربوطه را تجویز می کنند و خدمات پرستاری هم به زوار ارائه می شود