به مناسبت روز جهانی زمین پاک در دوم اردیبهشت ماه هر سال در تمام کشورها و از جمله ایران برای ارتقاء آگاهی و آموزش در مورد مسایل زیست ‌محیطی و تشویق و ترویج فرهنگ حفاظت و پاسداری از زمین برنامه های مختلفی برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روابط […]

به مناسبت روز جهانی زمین پاک در دوم اردیبهشت ماه هر سال در تمام کشورها و از جمله ایران برای ارتقاء آگاهی و آموزش در مورد مسایل زیست ‌محیطی و تشویق و ترویج فرهنگ حفاظت و پاسداری از زمین برنامه های مختلفی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روابط عمومی ذوب آهان چونصویر حاشیه زاینده‌رود از ضایعات پلاستیکی توسط کارکنان ذوب‌آهن اصفهان پاکسازی شد
به گزارش پرسون، در این راستا سازمان حفاظت محیط ‌زیست کشور شعار سرمایه گذاری در زمین با کاهش پلاستیک را برای روز جهانی زمین پاک اعلام نموده است. ذوب آهن اصفهان نیز طی سالیان گذشته در برنامه هایی به پاکسازی مناطق پیرامون اقدام نموده است. در سال ۱۴۰۱ در آستانه روز جهانی زمین پاک، جمعی از مدیران و کارکنان این شرکت به پاکسازی مناطق حاشیه رود خانه زاینده رود در شهرستان لنجان اقدام نمودند.

چهارشنبه ۳۱ فروردین ماه، مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی همراه با چند تن از مدیران، سرپرستان و کارکنان این حوزه به جمع آوری پلاستیک های اطراف و حاشیه رودخانه زاینده رود در منطقه زرین شهر اقدام نمودند.