رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: با توجه به عرضه گسترده مرغ منجمد، توزیع مرغ گرم بالاتر از نرخ مصوب گران فروشی است.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی یوسف خانی گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ گرم ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان و عرضه با نرخ‌های بالاتر […]

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: با توجه به عرضه گسترده مرغ منجمد، توزیع مرغ گرم بالاتر از نرخ مصوب گران فروشی است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی یوسف خانی گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ گرم ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان و عرضه با نرخ‌های بالاتر گران فروشی است.

به گفته او، گرچه برخی مرغداران با سو استفاده از شرایط بازار اقدام به عرضه با نرخ‌های بالاتر می‌کنند، اما خریدن و فروختن با نرخ بالاتر از مصوب هر ۲ تخلف است.

یوسف خانی نرخ هر کیلو ران مرغ ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان، سینه ۱۲۰ هزار، همچنین فیله مرغ ۱۳۰ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: با توجه به کاهش ۵ هزار تومانی مرغ منجمد و استقبال مردم به واسطه اختلاف قیمت با مرغ گرم پیش بینی می‌شود که این هفته نرخ‌های کاذب در بازار کاهش یابد.

با توجه به روند افزایشی قیمت مرغ گرم از ابتدای مهر، عرضه گوشت مرغ منجمد در فروشگاه‌های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار و صنوف منتخب آغاز شد. همچنین طی هماهنگی با وزارت جهاد کشاورزی و پشتیبانی امور دام عرضه هر کیلو مرغ منجمد با نرخ ۴۰ هزارتومان بر تعادل بازار مرغ اثر گذار بوده است