دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: در حال نزدیک شدن به سالگرد فرمایش جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب هستیم و باید قضاوت کنیم، هر یک به سهم خود چه اقدامی در طول یکسال گذشته در راستای جهاد تبیین انجام داده‌ایم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت الاسلام محسن کریمی دبیر جبهه […]

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: در حال نزدیک شدن به سالگرد فرمایش جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب هستیم و باید قضاوت کنیم، هر یک به سهم خود چه اقدامی در طول یکسال گذشته در راستای جهاد تبیین انجام داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت الاسلام محسن کریمی دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اصفهان، شامگاه چهارشنبه در نشست صمیمی فعالان و موثرین فرهنگی اصفهان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب سال گذشته در میلاد حضرت زینب(س) فرمودند، جهاد تبیین رسالت قطعی، فوری و واجب است.

وی افزود: نزدیک سالگرد این فرمایش رهبری هستیم و باید قضاوت کنیم، هر یک به سهم خود چه اقدامی در طول یکسال گذشته در راستای جهاد تبیین انجام داده‌ایم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اصفهان یادآور شد: متاسفانه اخیرا خبری شنیده‌ایم که گویا به دلیل مسائل امنیتی و اغتشاشات در شهرها، از دادن مجوز برای برپایی موکب شهادت حضرت زهرا(س) ممانعت می‌شود.

وی ابراز کرد: این امر خیلی بدی است که به بهانه اغتشاشات و حرکت‌های ایذایی دشمن، مانع زدن موکب‌های عزای حضرت زهرا(س) شویم، این به معنای عقب نشینی کردن در برابر دشمن است.

حجت‌الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: اگر امروز بیرق‌های عزا، مسجد و حسینیه را آتش می‌زنند، چون می‌دانند که ایام شهادت حضرت زهرا(س) است و مجالس بصیرت فاطمیه در راه است و لذا این قبیل جلسات می‌تواند غبار فتنه را بزداید.

وی عنوان کرد: یک یأس و ناامیدی و حالت خمودگی در جامعه و جبهه انقلابی شکل گرفته که ایام فاطمیه، رمزی برای ازبین بردن این وضعیت و حالت است.