اختصاص ۵ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری مریوان معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان، از تخصیص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری و فراهم کردن زمینه ورود گردشگر به شهرستان مریوان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ آرمان وطن‌دوست در بازدید از پروژه‌های گردشگری شهرستان مریوان […]

اختصاص ۵ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری مریوان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان، از تخصیص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری و فراهم کردن زمینه ورود گردشگر به شهرستان مریوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ آرمان وطن‌دوست در بازدید از پروژه‌های گردشگری شهرستان مریوان گفت: به‌منظور استفاده هر چه بهتر از ظرفیت‌های گردشگری و طبیعی این شهرستان، پروژه‌های مختلفی برای هزینه‌کرد این مبلغ در حوزه زیرساخت‌های گردشگری تعریف شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان اظهار کرد:بخشی از این اعتبارات برای اجرای پروژه احداث ساختمان زائران و راهیان نور و اجرای ساختمان شهرجهانی کلاش در نظر گرفته شد.

او عنوان کرد:بخشی دیگر از این اعتبار نیز برای تکمیل پیاده‌راه زریبار و اجرای زیرساخت‌های طرح اقامتگاه و موزه روستایی شاه‌نشین این شهرستان اختصاص داده شد.

وطن‌دوست با اشاره به وجود توانمندی‌های خدادادی در این شهرستان افزود: مریوان به واسطه پتانسیل‌های فرهنگی و تاریخی غنی و همچنین جاذبه‌های طبیعی منحصربه‌فرد، یکی از شهرستان‌های مهم استان در حوزه گردشگری است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان با تاکید بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز برای صنعت گردشگری استان یادآور شد: امید است با توسعه و بهبود زیرساخت‌های گردشگری و جذب فرصت‌های سرمایه‌گذاری بتوانیم گامی مهم در راستای ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی استان برداریم.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان