کشف بیش از ۶۰۰ هزار قوطی شیرخشک احتکار شده در ۳ استان رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، امروز سه‌شنبه از کشف بیش از ۶۰۰ هزار قوطی شیر خشک احتکار شده در ۳ استان قزوین، البرز و خراسان رضوی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، امروز سه شنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲، […]

کشف بیش از ۶۰۰ هزار قوطی شیرخشک احتکار شده در ۳ استان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، امروز سه‌شنبه از کشف بیش از ۶۰۰ هزار قوطی شیر خشک احتکار شده در ۳ استان قزوین، البرز و خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، امروز سه شنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح مقابله محتکران شیر خشک از کشف ۶۴۶ هزار و ۹۹ قوطی انواع شیر خشک خبر داد.

سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی با رصد دقیق موضوعات و مسایل اقتصادی کشور سعی و تلاش خود را بکار بسته است تا اجازه ندهد برخی سوداگران اقتصادی برای کسب منافع باد آورده اقتصاد کشور را به چالش بکشانند عنوان داشت: در ماه‌های اخیر با توجه به التهابات صورت گرفته در عرضه شیر خشک در برخی از نقاط کشور این موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی فراجا قرار داده شد.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی و هم افزایی کارشناسان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تعزیرات این موضوع بصورت ویژه در حال پیگیری و عملیاتی شدن است بیان داشت: در حال حاضر با پیگیری‌های صورت گرفته در کشور تاکنون در استان‌های قزوین، البرز و خراسان رضوی سه انبار احتکار شیر خشک شناسایی شده است.

سردار رحیمی افزود: در یکی از شهرک‌های صنعتی استان البرز تعداد ۱۷۲ هزار و ۴۴۰ قوطی شیر خشک و همچنین مقدار ۲۹ هزار و ۷۰۰ کیلو گرم مواد اولیه شیر خشک شناسایی و کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور در ادامه عنوان داشت: با استفاده از منابع اطلاعاتی در یکی از شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی تعداد ۲۴۳ هزار و ۶۵۹ قوطی پودر شیر خشک ۴۰۰ گرمی در برندهای مختلف و تعداد ۳۲۰ هزار قوطی ۴۰۰ گرمی انواع شیر خشک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح همچنان در دستور کار قرار دارد افزود: در این رابطه تاکنون یک نفر دستگیر و دیگر متهمان این پرونده‌ها که در حال حاضر متواری شده‌اند تحت تعقیب قرار گرفتند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور افزود: با تشکیل کار گروه نظارتی با حضور نمایندگان سازمان غذا و دارو و انجمن صنف شیر خشک کشور مقرر شد به منظور کنترل بازار در زمینه عرضه شیر خشک سرکشی ها و نظارت‌های مستمر توسط این تیم های نظارتی انجام شود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در هجمه‌ها و تحریم‌های اقتصادی ظالمانه دشمنان علیه کشور ما هر گونه احتکار و دپوی مایحتاج مردم در حقیقت خیانت به مردم محسوب می‌شود عنوان داشت: هموطنان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه جرایم و مفاسد اقتصادی را با سامانه ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.