سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: بامداد امروز در حادثه تصادف یک دستگاه تریلر با سواری پژو RD در محور چوپانان به اردکان ۳ نفر فوت شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محمد نوید متقی گفت: بامداد امروز تصادف یک دستگاه تریلر […]

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: بامداد امروز در حادثه تصادف یک دستگاه تریلر با سواری پژو RD در محور چوپانان به اردکان ۳ نفر فوت شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محمد نوید متقی گفت: بامداد امروز تصادف یک دستگاه تریلر و پژو صورت گرفته بود که به محض اطلاع ۱ تیم عملیاتی از پایگاه سه راهی خور-جندق خوروبیابانک به این حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه متاسفانه ۳ نفر سر صحنه تصادف فوت شدند که توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر خوروبیابانک با تجهیزات نجات رهاسازی شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر اصفهان از همه رانندگان در جاده های مواصلاتی استان خواست با توجه به شلوغی محورها با احتیاط بیشتری رانندگی کنند و نسبت به رعایت قوانین رانندگی دقت بیشتری کنند تا جان خود، خانواده و دیگران در معرض خطر قرار نگیرد.