محدودیت‌ تردد در محورهای کردستان/ تردد تریلی در محورهای استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است رئیس پلیس راه استان گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین (تریلر کشنده) در کلیه محورهای ارتباطی استان به علت بارش برف ممنوع است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ عیسی گوهری در تشریح این خبر اظهار داشت:با […]

محدودیت‌ تردد در محورهای کردستان/ تردد تریلی در محورهای استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است

رئیس پلیس راه استان گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین (تریلر کشنده) در کلیه محورهای ارتباطی استان به علت بارش برف ممنوع است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ عیسی گوهری در تشریح این خبر اظهار داشت:با توجه به بارش نزولات آسمانی در ۲۴ ساعت گذشته موجب لغزنده شدن کلیه محورهای مواصلاتی استان شده است و تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه تردد تریلرهای کشنده در کلیه محورهای مواصلاتی استان به علت بارش برف و کولاک شدید تا اطلاع ثانوی ممنوع است،گفت: هم اکنون ماموران پلیس راه در مبادی ورودی محورها مستقر شده و از ورود خودروهای مشمول ممنوعیت در جهت سلامت شهروندان به این محورها جلوگیری می‌کنند.
رئیس پلیس راه استان گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، بارش برف و باران کماکان در بیشتر نقاط این استان ادامه دارد و توصیه می‌شود رانندگان به هیچ عنوان محورهای استان کردستان را تا قطع بارش‌ها برای سفر انتخاب نکرده و در صورت لزوم بدون همراه داشتن تجهیزات زمستانی راهی سفر نشوند.
وی با اشاره به بارش باران و برف در کلیه محورهای مواصلاتی، تاکید کرد: در این شرایط رانندگان می بایست حداقل سرعت را در نظر بگیرند و از گردش های بی مورد و ناگهانی که موجب از دست رفتن کنترل دیگر رانندگان می شود، پرهیز کنند.