فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور به تمام کسانی که امنیت و آرامش مردم را به هم می‌زنند اخطار داد که با برخورد قاطعانه ماموران یگان ویژه مواجه خواهند شد.
رزمایش سراسری طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت در مقر یگان‌های ویژه انتظامی کشور کلید خورد.
سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به تقارن عید نوروز با بهار قرآن اشاره و اظهار داشت: این تقارن چشم‌انداز امیدبخشی را برای ملت ایران به ارمغان خواهد آورد.
فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور تصریح کرد: یگان ویژه یکی از واحدهای حرفه‌ای نیروهای مسلح است که به عنوان پلیس نظامی در مجموعه فرماندهی کل انتظامی کشور افتخار خدمتگذاری به مردم را دارد. یگان ویژه ویژگی‌های خاصی دارد که تقریبا در بین نیروهای مسلح منحصر به فرد است.
وی گفت: یگان ویژه، سازمان مناسب و منعطفی دارد که متناسب با جغرافیا و تهدیدات خود را تنظیم کرده و تجهیزات مناسب با هر مأموریتی را دراختیار دارد؛ تجهیزاتی که عمده آنها در داخل کشور ساخته شده و همچنین نیروهای جوان، مؤمن و انقلابی که از ویژگی‌های منحصر به فرد یگان ویژه است.
فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور با بیان این مطلب که ما آماده هرگونه فداکاری و جانفشانی در راه ایجاد امنیت و آرامش و آسایش مردم هستیم، افزود: ما براساس مأموریت‌های شش‌گانه که در سند راهبردی مشخص شده است با هر فرد و هر نوع تهدیدی که مواجه شویم آماده جانفشانی و فداکاری بوده و هرگز به دشمنان ملت اجازه نخواهیم داد آرامش مردم را به هم بریزند.
سردار کرمی افزود: آثار و پیامدهای کنترل ناآرامی‌های اخیر، آرایش سیاسی جدیدی را در منطقه تجربه کرد. شاهد هستیم که همگرایی و اتحاد و انسجام بین دولت‌های منطقه در حال شکل‌گیری است.
فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور با بیان این مطلب که مأموران یگان ویژه نقش بزرگی در این مأموریت داشته‌اند خطاب به مأموران گفت: شما باید افتخار کنید که در این حماسه نقش بزرگی داشته‌اید و باعث شدید آرامش به کشور بازگردد.
وی با اشاره به عملیات ویژه در کشور اظهار داشت: مأموران یگان ویژه پیشتاز بودند چون هر کجا که مردم نیاز به کمک دارند دریغ نکرده و در خدمت به مردم حاضر هستند. ما هرگز عملیات مردم‌داری را در سیل، زلزله، برف و حوادث غیرمترقبه فراموش نمی‌کنیم که مأموران در آن  با شور انگیزه حاضر بودند.
سردار کرمی تصریح کرد: در حوزه امنیت داخلی نیز غیر از کنترل ناآرامی‌های اجتماعی، مأموران یگان ویژه نقش‌های جدیدی را برعهده می‌گیرند. 
وی گفت: در ایجاد امنیت در جای جای کشور در شهرها و جاده‌ها هر کجا آرامش و امنیت مردم به هم بریزد و افراد شرور، سارقین و مجرمین خطرناک بخواهند امنیت مردم را خدشه‌دار کنند، پلیس یگان ویژه به  میدان خواهد آمد.
وی به عملیات ظفر یگان ویژه اشاره کرد و گفت: در طول تعطیلات نوروز ما به دنبال جلب رضایت خداوند و مردم بوده و می‌ خواهیم آرامش و آسایش را برای مردم به ارمغان بیاوریم. در این عملیات بخشی از توان خود را پای کار آورده و به صورت گشت‌های محسوس و نامحسوس و بسترهای اطلاعاتی برای مقابله با جرایم آشکار که مردم را نگران می‌کند در طول تعطیلات نوروز پای کار بوده و به طور قاطع با متخلفین برخورد خواهیم کرد.
فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور تصریح کرد: با مجرمینی که تحت تعقیب هستند و افرادی که می‌خواهند عرض اندام کنند برخورد مناسبی برابر با مقررات اقدام خواهیم داد.
سردار کرمی اعلام کرد: گشت‌های عملیات ظفر در طول ۲۴ ساعت در سراسر کشور متناسب با جغرافیای جرم فعال هستند.
وی به تمام کسانی که امنیت و آرامش مردم را به هم بزنند اخطار داد که با برخورد قاطعانه مأموران پلیس یگان ویژه مواجه خواهند شد.
سردار کرمی خاطرنشان کرد: مرحله اول عملیات ظفر یگان ویژه تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم و تدبیر فرمانده انتظامی کشور مراحل بعدی انجام خواهد شد.
سردار حسن کرمی اظهار داشت: گشت‌های عملیات ظفریگان ویژه در طول تعطیلات نوروزی و به صورت ۲۴ ساعته در سراسر کشور، متناسب با جغرافیای جرم و برای مقابله با جرایم آشکار که مردم را نگران می‌کند حضور دارند.
وی گفت: گشت های محسوس و نامحسوس و بسته‌های اطلاعاتی در طول تعطیلات نوروزی فعال هستند.
سردار کرمی به تمام کسانی که امنیت و آرامش مردم را به هم می‌زنند اخطار داد که با برخورد قاطعانه ماموران پلیس یگان ویژه مواجه خواهند بود.