هزار و چهل تن گوشت وارداتی به استان اصفهان معرفی‌نامه صادر کردیم/ ۳۴۶ تن گوشت گوساله و گوسفندی را از ابتدای سال تاکنون توزیع کردیم اسکندری گفت: هزار و چهل تن گوشت وارداتی به استان اصفهان معرفی‌نامه صادر کردیم. ۳۴۶ تن گوشت گوساله و گوسفندی را از ابتدای سال تاکنون توزیع کردیم. به گزارش خبرنگار […]

اسکندری گفت: هزار و چهل تن گوشت وارداتی به استان اصفهان معرفی‌نامه صادر کردیم. ۳۴۶ تن گوشت گوساله و گوسفندی را از ابتدای سال تاکنون توزیع کردیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، جمشید اسکندری، سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی اصفهان گفت: ۳۴۶ تن گوشت گوساله و گوسفندی را از ابتدای سال تاکنون توزیع کردیم و این ۳۴۶ تن فقط برای مصرف خانوارها بوده است. بخش خصوصی به معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی معرفی می‌شوند و به‌طور مستقیم این دستگاه‌ها اقدام به واردات گوشت می‌کنند تا در فروشگاه‌های مختلف توزیع انجام شود.

در استان اصفهان بیمارستان‌ها، زندان‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای واردات گوشت حواله گرفته‌اند تا به‌طور مستقیم گوشت را وارد کنند. برای اختصاص هزار و چهل تن گوشت وارداتی به استان اصفهان معرفی‌نامه صادر کردیم.

تاکنون برای توزیع ۲۱۰ تن گوشت وارداتی حواله به استان تخصیص یافته است.قیمت هر کیلو گوشت گوساله وارداتی برای واردکننده ۲۸۵ هزار تومان، برای واسطه‌ها و عمده‌فروش‌ها هر کیلو ۲۹۵ هزار تومان و قیمت هر کیلو گوشت گوساله وارداتی برای خرده‌فروش‌ها معادل با ۳۱۵ هزار تومان است؛ یعنی هر کیلو گوشت گوساله وارداتی با قیمت ۳۱۵ هزار تومان به دست مصرف‌کننده نهایی می‌رسد. نیاز بازار شب عید را هم می‌توان از طریق واردات گوشت تأمین کرد.