وزیر اقتصاد گفت: گزارش دهی فساد کارکنان دولت از چند روز پیش آغاز شده و ۸ پرونده از چندین استان‌ کشور رسیده که در یک یا دو مورد اطلاعات تایید شده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،قای احسان خاندوزی گفت: چند روز پیش دستورالعملی به عنوان سیستم مدیریت سوت […]

وزیر اقتصاد گفت: گزارش دهی فساد کارکنان دولت از چند روز پیش آغاز شده و ۸ پرونده از چندین استان‌ کشور رسیده که در یک یا دو مورد اطلاعات تایید شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،قای احسان خاندوزی گفت: چند روز پیش دستورالعملی به عنوان سیستم مدیریت سوت زنی یا همان گزارش دهی فساد کارکنان دولت ابلاغ شده است. همه ایران که اطلاعاتی را در مورد گزارشات تخلفات و فساد‌ها در زیر مجموعه اقتصادی داشته باشند می‌توانند به صورت برخط به سایت مراجعه اطلاعات دقیق را منعکس کنند.

وزیر اقتصاد گفت: یک کمیته وجود دارد که حفظ محرمانگی موارد را راستی آزمایی می‌کند، اما اگر خود گزارشگر بخواهد کمک رسانه‌ای به او خواهیم کرد. محل عایدات حداکثر سه درصد به عنوان حق پاداش در تا سقف یک میلیارد تومان نظر گرفته می‌شود.