جو خوف و وحشت در رژیم صهیونیستی حاکم است کارشناس مسائل سیاسی گفت: اکنون جو خوف و وحشت در رژیم صهیونیستی حاکم است و باور کردند که توان جبهه مقاومت فقط سنگ‌پرانی نبوده، بلکه از توانمندی‌های بالاتری برخوردار هستند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار احمد احمدی در همایش تبیینی انقلاب دوم که به […]

جو خوف و وحشت در رژیم صهیونیستی حاکم است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: اکنون جو خوف و وحشت در رژیم صهیونیستی حاکم است و باور کردند که توان جبهه مقاومت فقط سنگ‌پرانی نبوده، بلکه از توانمندی‌های بالاتری برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار احمد احمدی در همایش تبیینی انقلاب دوم که به مناسبت دهه حماسه و ایثار شهرستان برخوار و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در دانشکده علوم قرآنی دولت آباد برگزار شد، گفت: اکنون جو خوف و وحشت در رژیم صهیونیستی حاکم است و از طرفی بر قوت و قدرت ایمانی و توان رزمی و روحیه جهادی بچه‌های مقاومت افزوده شده و صهیونیست‌ها باور کردند که توان جبهه مقاومت فقط سنگ‌پرانی نبوده، بلکه از توانمندی‌های بالاتری برخوردار هستند.

کارشناس مسائل سیاسی و خاورمیانه افزود: اگر بخواهیم شکست رژیم صهیونیستی را مرحله‌بندی کنیم، یک مرحله آن در طول این ۷۵ سال طی شده که مربوط به عملیات طوفان الاقصی می‌شود و مرحله آخر نیز به لطف خداوند متعال نزدیک است.

ناکامی صهیونیست‌ها در تحقق دولت اسرائیل کبری

وی با اشاره به ناکامی رژیم صهیونیستی در تحقق دولت اسرائیل کبری، اظهار کرد: اینها وقتی که با آن سیاست‌های خودشان که مبنی بر یورش و کشتار بود، مهاجرت کردند تا این دولت تشکیل شود، شعار از نیل تا فرات را مطرح کردند اما خوشبختانه هنوز نتوانسته‌اند این موضوع را به سرانجام برسانند.

احمدی تصریح کرد: وقتی پروتکل‌ها و قانون اساسی صهیونیسم در سال ۱۸۹۷ میلادی تدوین شد، اینها سرزمین فلسطین را به‌عنوان پایتخت حکومت جهانی خود می‌دانستند و هدف صرفاً این نبود که یک دولتی به نام اسرائیل تشکیل شود؛ دقیقاً مانند داعش که به عراق و شام و دمشق حمله کرد.

کارشناس مسائل سیاسی و خاورمیانه با بیان اینکه اسرائیلی‌ها باانگیزه داعش گونه آمدند که در فلسطین پایتخت جهانی صهیونیست را بنا کنند، ادامه داد: آمریکا بودجه اختصاصی و ویژه به رژیم صهیونیستی داد که پایتخت این رژیم را از تل‌آویو به بیت‌المقدس انتقال دهند؛ اکنون از آن تاریخ بیش از ۳۰ سال می‌گذرد و همچنان در تلاش هستند و این تلاش‌ها همچنان ناکام مانده است.

شاهد قوی‌تر شدن جبهه مقاومت هستیم

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در صدد محوکردن و نابودی جبهه مقاومت بود و اما ما می‌بینیم که امروزه جبهه مقاومت روزبه‌روز در حال قوی‌تر شدن است که البته این به برکت وجود سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است که تحولی در جبهه مقاومت ایجاد شد.

احمدی عنوان کرد: به برکت تلاش‌ها و مجاهدت‌های حاج قاسم سلیمانی آرمان‌ها و اهداف جبهه مقاومت قوی‌تر و به آموزش‌های موردنیاز مجهز و مسلح شده و در حد وسع خود به سلاح‌های جنگی موردنیاز مجهز شده است.

کارشناس مسائل سیاسی و خاورمیانه اضافه کرد: و همین است که می‌بینیم عکس مبارک حاج قاسم سلیمانی را در مسجدالاقصی می‌برند و وقتی فلسطینی‌ها تظاهرات می‌کنند، عکس حاج قاسم را با خود حمل می‌کنند و این افتخار ما ایرانی‌ها و شیعیان است.

ناکامی‌های متعدد رژیم صهیونیستی با وجود حمایت قدرت‌های بزرگ دنیا

وی با اشاره به مقاومت مردم مظوم فلسطین و ناکامی‌های متعدد رژیم غاصب اسرائیل، اظهار کرد: ایثار و مقاومتی که در این ایام از آن تجلیل و تکریم می‌شود، به‌عنوان الگو قرار گرفته و این ناکامی‌های رژیم غاصب اسرائیل در شرایطی رقم خورده و می‌خورده که از حمایت‌های آمریکا و دیگر قدرت‌های بزرگ از جمله سازمان‌های جاسوسی دنیا و جریانات نفاق موجود در جامعه اسلامی برخوردار بوده و است.

احمدی در پایان تصریح کرد: با اینکه رژیم اسرائیل از ارتشی قوی و سلاح‌های هسته‌ای برخوردار است، اما بااین‌حال می‌بینیم که شکست‌های متعددی خورده و ناکامی‌های فراوانی داشته و آینده این رژیم غاصب قطعاً نابودی خواهد بود و به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی این رژیم کودکش ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.