فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کردستان محل امنی برای جولان مجرمان نیست، گفت: در جریان طرح تشدید مقابله با سرقت ۱۰۳ سارق دستگیر و ۱۹۳ فقره سرقت از آنان کشف شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در راستای مطالبه به […]

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کردستان محل امنی برای جولان مجرمان نیست، گفت: در جریان طرح تشدید مقابله با سرقت ۱۰۳ سارق دستگیر و ۱۹۳ فقره سرقت از آنان کشف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در راستای مطالبه به حق شهروندان در جهت مقابله قاطع با سارقان، طرح تشدید مقابله با سرقت در استان به مدت ۱۰ روز به مرحله اجراء در آمد.

وی افزود: در جریان طرح ماموران انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی ۱۰۳ سارق شناسایی و در چند عملیات موفق آنها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از سارقان به ۱۹۳ فقره انواع سرقت اعتراف کردند، گفت: متهمان به ۳۵ فقره اماکن خصوصی، ۴۲ دستگاه خودرو، ۸ دستگاه موتورسیکلت، ۵۶ فقره قطعات خودرو، ۸ فقره منزل و ۴۴ فقره سایر سرقت ها اعتراف کردند.

سردار آزادی با اشاره به اینکه در این رابطه ۱۹ نفر مالخر نیز دستگیر شد، افزود: اموال کشف شده از سارقان تحویل مالباختگان شد.
وی با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند، گفت: پلیس با تمام توان در جهت امنیت و آسایش روانی شهروندان با سارقان و مجرمان و کسانی که امنیت مردم را سلب کنند برابر قانون قاطعانه برخورد می کند.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان به شهروندان توصیه کرد: مردم در حفظ و نگهداری از اموال خود کوشا باشند و به توصیه های پلیس در خصوص مراقبت از اموال خود کوشا بوده و با پلیس همکاری داشته باشند.