انهدام باند سارقان باطری خودرو در کاشان فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: باند سارقان باطری خودرو با ۶۸ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی منهدم شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، ایرج کاکاوند در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری در […]

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: باند سارقان باطری خودرو با ۶۸ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی منهدم شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، ایرج کاکاوند در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری در سطح شهرستان کاشان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات انجام شده مأموران انتظامی بخش قمصر هنگام گشت‌زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود، سه سارق را در حین سرقت شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: متهمان به ۶۸ فقره سرقت باطری خودروهای سبک‌وسنگین در سطح این شهرستان اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۸۶ باطری خودرو به ارزش چهار میلیارد ریال کشف شد .

این مسئول انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند از شهروندان خواست: حتی‌المقدور خودروی خود را در پارکینگ پارک کرده از پارک نمودن اتومبیل در نقاط خلوت و تاریک خودداری کنند و ضمن تجهیز خودرو به وسایل ضدسرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را دراسرع‌وقت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند