دکتر مرتضوی استاندار اصفهان و هیات همراه در ادامه دیدار خود از شهرستان خوانسار با حضور در بیت مکرم شهیدان دلاور احمدی با اعضا خانواده و پدر معزز و گرامی ایشان دیدار و به گفتگو نشستند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، استاندار اصفهان، در این نشست ضمن آگاهی از وضعیت این خانواده انقلابی […]

دکتر مرتضوی استاندار اصفهان و هیات همراه در ادامه دیدار خود از شهرستان خوانسار با حضور در بیت مکرم شهیدان دلاور احمدی با اعضا خانواده و پدر معزز و گرامی ایشان دیدار و به گفتگو نشستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، استاندار اصفهان، در این نشست ضمن آگاهی از وضعیت این خانواده انقلابی و ساعی بر اهمیت رسیدگی و ملاقات مستمر سایر مسئولان استانی و شهرستانی با خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان تبیین موضوع نمود و بر آن تاکید موکد کرد.

وی، در ادامه خاطر نشان ساخت: « شهدا و جانبازان و ایثارگران علاوه بر مقامات رفیع معنوی، مشعل‌ دار همیشه فروزان عزت، پیروزی، آزادی و استقلال ملت هستند و همگان وظیفه داریم با فرهنگ سازی دقیق و برنامه ریزی دوراندیشانه در تداوم راه و خط مشی ایشان برای نسل های آینده اقدام نماییم.»

دکتر مرتضوی، در این نشست مواردی را جهت پیگیری ویژه به فرماندار و مسئولان ذی ربط استانی توقیع و ابلاغ نمود.
خبرنگار: الهام خانی