نمایندگان به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کنند نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: نمایندگان مجلس برای عملی کردن وعده‌های داده شده خود در ایام تبلیغات انتخابات، اهتمام داشته باشند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام جمعه اصفهان روز سه‌شنبه به نقل از آیت‌الله […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: نمایندگان مجلس برای عملی کردن وعده‌های داده شده خود در ایام تبلیغات انتخابات، اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام جمعه اصفهان روز سه‌شنبه به نقل از آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد اضافه کرد: مردم باید بدانند که نمایندگان چه اقداماتی انجام داده‌اند و اگر نماینده‌ای در تبلیغات خود وعده انجام کاری را می‌دهد، دروغ جنمی‌گوید اما موانع و مشکلاتی نیز بر سر راه تحقق وعده‌ها وجود دارد.

وی در دیدار با نمایندگان مُنتخب مردم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: بعنوان مثال ما در باره مساله آب اصفهان در دوره سوم و چهارم مجلس، لوایحی را تنظیم و تصویب می‌کردیم اما پس از آنکه در مجلس ارائه می‌شد، رأی نمی‌آورد بنابراین باید مردم را در این زمینه توجیه کرد تا بدبین نشوند و دوگانگی بین آنها و مسوولان بوجود نیاید.
امام جمعه اصفهان همچنین بر ضرورت ایجاد وحدت رویه بیش از پیش نمایندگان مجلس بمنظور رسیدگی بهتر به مشکلات این شهرستان تاکید کرد و گفت: در ادوار گذشته شاهد بودیم برخی از نمایندگان شهر اصفهان، دفاتر جداگانه‌ای داشتند در حالی که مانند روند کنونی، شایسته است دفتر همه نمایندگان در یک مکان مشخص باشد.
وی همچنین به برخی از پیشرفت‌های کشور اشاره و خاطرنشان کرد: در دوره سوم یا چهارم مجلس، نمایندگان اظهار کردند اگر بتوانیم در کشور ۱۶ هزار مگاوات برق تولید کنیم در این بخش خودکفا می‌شویم و این در حالی بود که کل برق تولیدی در دوران پهلوی ۹ هزار مگاوات بود و این رقم در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۷۵ هزار مگاوات رسید.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد اضافه کرد: امروز در بخش نظامی به چنان پیشرفت‌هایی رسیده ایم که اگر در دوران جنگ تحمیلی همه سعی آمریکا بر آن بود که ما از کشوری اسلحه نخریم، امروز همه سعی امریکا بر این است که ما به کشوری اسلحه نفروشیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری بر لزوم حرکت جهادی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر اساس سیاست‌ها و رفع مشکلات کلان کشوری تاکید کرد و گفت: بررسی دقیق مشکلات شهرستان و استان اصفهان و اقدامات موثر و کارآمد همراه با تدبیر نیز ضروریست زیرا این امر مایه امیدآفرینی در بین مردم به نظام و حاکمیت می‌شود.
برخی از نمایندگان مُنتخب مردم اصفهان در این نشست نیز به بیان نظرات و اهداف ترسیم شده خود برای سال‌های آینده کشور و شهرستان پرداختند و بر لزوم همبستگی و اتحاد بیش از پیش بمنظور رفع مشکلات استان تاکید کردند.

گفتنی است، در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲ به ترتیب امیرحسین بانکی‌پور فرد، عباس مقتدایی، مهدی طغیانی، رسول بخشی و حامد یزدیان بعنوان مُنتخبان حوزه انتخابیه اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه و هرند به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.