حضور کاروان اهالی بهشت در شهر شهیدان خط شکن با حضور کاروان اهالی بهشت، حماسه‌ای دیگر در شهر شهیدان خط‌شکن فلاورجان با تشییع باشکوه شهدای کاروان اهالی بهشت آفریده شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ابراهیم رهنما اظهار کرد: با توجه به ساعت برگزاری مراسم که به تاریکی هوا منجر شده بود، جمعیتی بی‌نظیر […]

با حضور کاروان اهالی بهشت، حماسه‌ای دیگر در شهر شهیدان خط‌شکن فلاورجان با تشییع باشکوه شهدای کاروان اهالی بهشت آفریده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ابراهیم رهنما اظهار کرد: با توجه به ساعت برگزاری مراسم که به تاریکی هوا منجر شده بود، جمعیتی بی‌نظیر برای تشییع شهدای گمنام در شهرستان فلاورجان حضور پیدا کردند.

مسئول کمیته خادمان شهدای شهرستان فلاورجان افزود: مردم فلاورجان بار دیگر حماسه آفریدند و اعلام کردند که هیچ‌گاه دست از حمایت انقلاب اسلامی برنمی‌دارند و با حضور پرشمار خود در تشییع شبانه که اولین تجربه تشییع در شهرستان بود، یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشتند.

مردم شهرستان فلاورجان با برپایی ایستگاه‌های صلواتی حس و حال شهر را عوض کرده بودند. هزاران نفر از مردم شهرستان با چشم‌هایی اشک‌آلوده این شهدا را تشییع کردند.