مدیر عملیات و رئیس بهره برداری شرکت پالایش نفت تهران گفت: ایران امروز توانسته با استفاده از توان متخصصان خود و با بهره گیری از شرکت های دانش بنیان داخلی با عبور از تحریم ها در تولید و تامین قطعاتی نظیر کاتالیست به خودکفایی برسد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از خبر روز سه […]

مدیر عملیات و رئیس بهره برداری شرکت پالایش نفت تهران گفت: ایران امروز توانسته با استفاده از توان متخصصان خود و با بهره گیری از شرکت های دانش بنیان داخلی با عبور از تحریم ها در تولید و تامین قطعاتی نظیر کاتالیست به خودکفایی برسد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از خبر روز سه شنبه شرکت پالایش نفت تهران،مقامات ارشد صنعت پالایش نفت کشور ونزوئلا با مدیرعملیات و رئیس بهره برداری شرکت پالایش نفت تهران به منظور برقراری همکاری های۲ جانبه دیدار و گفت وگو کردند.

بر اساس این گزارش، با هدف برقرار همکاری های ۲ جانبه و استفاده از توان و دانش متخصصان ایرانی، جمعی از مقامات عالی رتبه پالایشگاه های ونزوئلا ضمن بازدید از شرکت پالایش نفت تهران با مدیرعملیات و رئیس بهره برداری این شرکت دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار سید مصطفی سید رضا تهرانی مدیرعملیات و رئیس بهره برداری شرکت پالایش نفت تهران با بیان دستاوردها و اقدامات و انواع محصولات نفتی شرکت پالایش نفت تهران اظهار داشت: ایران امروز توانسته با استفاده از توان متخصصان خود و با بهره گیری از شرکت های دانش بنیان داخلی با عبور از تحریم ها در تولید و تامین قطعاتی نظیر کاتالیست به خودکفایی برسد.

وی تاکید کرد: شرکت پالایش نفت تهران آمادگی دارد به عنوان بخشی از صنعت نفت کشور پیرامون همکاری های فنی، مهندسی و تجاری دو جانبه میان ایران و ونزوئلا اقدام کند.

در ادامه این نشست مقامات ارشد پالایشگاه های ونزوئلا ضمن ارائه پیشنهاد تاسیس دفتر مشترک همکاری با هدف تامین منافع ۲ کشور، خواهان انتقال تجربیات موفق شرکت پالایش نفت تهران در کشور خود شدند.

گفتنی است چندی پیش مدیران ارشد وزارت انرژی و آب لبنان با مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران دیدار و گفت وگو کردند.