صدا و سیما دانشگاه عمومی و محلی برای انعکاس مطالبات جامعه است ‍ صدا و سیما یک دانشگاه عمومی و محلی برای انعکاس مطالبات جامعه و فرهنگ سازی از طریق رسانه ها در کنار مشارکت‌های مردمی در رفع مشکلات شهر تاثیر گذار است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرهاد میمنت آبادی […]

صدا و سیما دانشگاه عمومی و محلی برای انعکاس مطالبات جامعه است

‍ صدا و سیما یک دانشگاه عمومی و محلی برای انعکاس مطالبات جامعه و فرهنگ سازی از طریق رسانه ها در کنار مشارکت‌های مردمی در رفع مشکلات شهر تاثیر گذار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرهاد میمنت آبادی رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار سنندج با دکتر مرادی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان خاطرنشان ساخت:

رسانه ها با موقعیت فراگیری که دارند و به دلیل ارتباط همه روزه و مستقیم با اقشار مختلف مردم در فرهنگ سازی مناسب در جهت گیری رفع مشکلات شهری می تواند نقش مؤثری داشته باشد.

میمنت آبادی اضافه کرد:صدا و سیما دانشگاه عمومی و محلی برای انعکاس مطالبات جامعه و یک امکان ارزشمند و بزرگی است که هر سیستم و دستگاهی که بتواند از این ظرفیت استفاده کند بخش مهمی از رسالت خود را در پاسخگویی به مطالبات جامعه هدف انجام داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج شهرداری را بعنوان پیشانی حاکمیت در راستای خدمات رسانی به مردم دانست و گفت:در ابتدای قافله ی خدمت به شهر و جامعه،اگر خدمات شهرداری بطور کامل و شفاف بمردم انعکاس داده شود میتواند در زمینه سرمایه های اجتماعی نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عجین شدن زندگی مردم با شهرداری اشاره و افزود:شهرداری در تمام امورات مردم از بدو تولد تا وفات دخیل است و اگر صدا و سیما بعنوان روابط عمومی نظام جهت انعکاس خدمات در کنار مجموعه شهرداری باشد بخش عمده ای از مشکلات آن کم رنگ میشود

وی در ادامه بروکراسی اداری را از مشکلات جدی در جامعه امروز برشمرد و گفت:وجود یک نظام اداری کارآمد پیش شرط اساسی برای توسعه شهر است که در این زمینه نیازمند فرهنگسازی هستیم

میمنت‌ آبادی افزود:تکدی‌ گری از دیگر معضلات در سطح شهر سنندج است که زوایای پنهان زیادی دارد لذا فضای جامعه باید به سمت و سویی سوق داده شود که با فرهنگ‌ سازی شهر فرهنگی سنندج را به شهر بدون گدا تبدیل کنیم.

وی به یکی از اقدامات ارزشمند شهرداری در خصوص مقابله با معضل اعتیاد بعنوان ریشه بیشتر آسیب‌ های اجتماعی،احداث و راه‌ اندازی کمپ ماده ۱۶ اشاره و تصریح کرد:این ظرفیت در سطح کمی و کیفی بسیار خوبی ایجاد شد و برای ساماندهی و درمان معتادین متجاهر در اختیار بهزیستی قرار گرفته است که نیاز به اطلاع رسانی بیشتر در این خصوص و ترغیب خیرین برای حمایت از این برنامه‌ هستیم.