معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از کشف ۹۹کیلو و ۷۰۰گرم تریاک در عملیات عوامل یگان تکاوری اصفهان ودستگیری ۲ متهم در این خصوص خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان سرهنگ”مهرداد فراشی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : عوامل یگان […]

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از کشف ۹۹کیلو و ۷۰۰گرم تریاک در عملیات عوامل یگان تکاوری اصفهان ودستگیری ۲ متهم در این خصوص خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان سرهنگ”مهرداد فراشی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : عوامل یگان تکاوری فرماندهی انتظامی اصفهان در راستای مقابله و برخورد با قاچاق مواد مخدر، طی گشت زنی در یکی از محور های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری پژو مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شده و به راننده خودرو دستور توقف دادند.
وی افزود: راننده خودرو با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور توقف پلیس از محل متواری شده که در نهایت مأموران با هوشیاری و سرعت عمل موفق به توقیف خودرو شدند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: مأموران پس از متوقف کردن خودرو پس از هماهنگی با مقام قضائی به بازرسی از داخل خودرو پرداخته و در بازرسی انجام شده موفق به کشف ۹۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک از داخل خودرو شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه برای انجام اقدامات قانونی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر شدند بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر تاکید و از عموم شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.