سرپرست شبکه بهداشت ممسنی گفت: بخش اطفال بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ممسنی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان از سوی فرزندان نیکوکار و خیر مرحومه «گلپری گودرزی»، بازسازی و به بهره‌برداری رسید. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران،خبرگزاری فارس از ممسنی، احمد رحمانی با تقدیر از همراهی و تعامل خیرین سلامت شهرستان ممسنی با مجموعه بهداشت […]


سرپرست شبکه بهداشت ممسنی گفت: بخش اطفال بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ممسنی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان از سوی فرزندان نیکوکار و خیر مرحومه «گلپری گودرزی»، بازسازی و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران،خبرگزاری فارس از ممسنی، احمد رحمانی با تقدیر از همراهی و تعامل خیرین سلامت شهرستان ممسنی با مجموعه بهداشت و درمان، آنان را سرمایه های حوزه سلامت و بازوان توانمند شبکه بهداشت و درمان ممسنی برشمرد.

وی اضافه کرد: خیرین سلامت در دوران کرونا و پسا کرونا با کمک های نقدی و غیرنقدی و همچنین ساخت پروژه های عمرانی، بالغ بر پنج میلیارد تومان تاکنون در این شهرستان هزینه کرده اند و این روحیه خدمت رسانی از سوی فرزندان نیکوکار ممسنی در سراسر کشور در حال گسترش است.

سید غفار آزمون دبیر مجمع خیرین سلامت شهرستان های ممسنی و رستم، آیت الله شاکری فر امام جمعه شهرستان و مجید انصاری نماینده مردم شهرستانهای ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی از دیگر سخنرانان این آیین بودند.

تقدیر از خیرین حوزه سلامت شهرستان ممسنی، از دیگر برنامه های این روز بود.