نام‌گذاری یک شناور به نام شهید «حبیب روحی»/ غفلت از اشاعه فرهنگ ایثار آسیب اعتقادی به دنبال دارد به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، سردار دریادار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه عصر امروز (یکشنبه) در یادواره شهید مدافع حرم حبیب روحی و شهدای چوکام خمام اظهار داشت: شهدا مظهر اقتدار، بالندگی و سرافرازی نظام […]

نام‌گذاری یک شناور به نام شهید «حبیب روحی»/ غفلت از اشاعه فرهنگ ایثار آسیب اعتقادی به دنبال دارد

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، سردار دریادار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه عصر امروز (یکشنبه) در یادواره شهید مدافع حرم حبیب روحی و شهدای چوکام خمام اظهار داشت: شهدا مظهر اقتدار، بالندگی و سرافرازی نظام مقدس اسلامی هستند.

سردار تنگسیری با اشاره به راز دوام انقلاب اسلامی، افزود: شهدای گرانقدر، مردم بصیر و ولایتمدار و رهبری آگاهانه و با تدبیر موجب عزتمندی و حفظ انقلاب اسلامی شدند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه حضور در مراسم و محافل شهدا یک فرصت طلایی برای خودسازی است، گفت: حضور مردم در مراسم شهدا و دیگر محافل تثبیت کننده انقلاب اسلامی است.

سردار تنگسیری با اشاره به دلاوری‌های شهید حبیب روحی و دیگر رزمندگان در محور مقاومت، بیان کرد: محور مقاومت و گردنه‌های سوریه میدانگاه درخشش بسیجیان گیلانی و دیگر شهدای عزیز است.

وی ادامه داد: شهید روحی زمانی دید که به حریم آل الله هتک حرمت شده لباس رزم به تن کرد و راهی محور مقاومت شد و جانانه جنگید و شهید شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر توجه ویژه به منش و روش شهدا و بکارگیری آن در زندگی، اضافه کرد: وصایا و زندگی نامه شهدا درس بزرگی برای سعادت و خوشبختی انسان است.

سردار تنگسیری با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز را مدیون شهدا هستیم، گفت: از شکل‌گیری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گرفته تا دفاع از حرم و جبهه مقاومت، شهدا نقش محوری در برقراری امنیت و آرامش در کشور و منطقه را ایفا کردند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن علیه نظام اسلامی، افزود: رفتار، عملکرد و نحوه تصمیم‌گیری ما در مقابل ترفند‌های دشمن بسیار اهمیت دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه در قبال خون شهدا مسئول هستیم، گفت: قناعت‌پیشگی و زندگی ساده مبنای کار شهدا بود.

سردار تنگسیری با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، بیان کرد: غفلت در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت منجر به لطمه اعتقادی جامعه می‌شود.

نامگذاری یک شناور به نام شهید «حبیب روحی»
وی با اشاره نام‌گذاری یک شناور موشک‌انداز به نام شهید روحی، افزود: شناور موشک‌انداز شهید روحی امروز دشمن را در آن سوی مرز‌ها هدف قرار می‌دهد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تأکید بر اهمیت وجود رهبری و ولایت فقیه در جامعه اسلامی، تصریح کرد: گوش به فرمان ولایت و رهبری بودن مردم، پایبندی آن‌ها به نظام و انقلاب را نشان می‌دهد و این مهم سبب دوام و قوام این انقلاب شده است.

وی به تلاش شبانه‌روزی دشمن علیه انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: توطئه‌هایی که علیه نظام اسلامی طرح‌ریزی شده است، اگر روی انقلاب و کشور دیگری پیاده‌سازی می‌شد، اکنون هیچ اثری از آن انقلاب و کشور باقی نمی‌ماند.