فروشنده موادمخدرشیشه در کاشان دستگیر شد به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان ، سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی کاشان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در پی اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی آگاه شدند و […]

فروشنده موادمخدرشیشه در کاشان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان ، سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی کاشان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در پی اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی آگاه شدند و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی درادامه افزود: ماموران در تحقیقات خود دریافتند، این فرد دارای چندین فقره سابقه محکومیت کیفری است که در هر مرحله بعد از آزادی از زندان مجددا به تکرار اعمال مجرمانه و ایجاد ناامنی دست زده است.
سرهنگ کاکاوند درادامه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس سرانجام مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.
وی در ادامه بااشاره به اینکه ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار یک کیلو و ۶۴۰ گرم شیشه آماده عرضه را کشف کردند، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
فرمانده انتظامی کاشان در پایان با اشاره به ابراز رضایت و خوشحالی شهروندان از این اقدام قاطع ماموران انتظامی گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و استفاده از توان موجود در تمام اقشار اجتماعی اجازه نخواهد داد سوداگران مرگ و هنجارشکنان در هیچ نقطه ای احساس آرامش کنند.