فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک متهم و اعتراف وی به ۱۱۰ میلیارد تومان کلاهبرداری خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سردار “علی آزادی” اظهار داشت: به دنبال شکایت تعداد زیادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان دیواندره قرار گرفت. […]

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک متهم و اعتراف وی به ۱۱۰ میلیارد تومان کلاهبرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سردار “علی آزادی” اظهار داشت: به دنبال شکایت تعداد زیادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان دیواندره قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی های تخصصی ماموران مشخص شد، متهم با شگرد سوددهی به مالباختگان، اعتماد آنان را جلب و مبالغ هنگفتی نیز دریافت کرده و به مکان نامعلومی متواری شده است.
سردار آزادی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی مأموران، متهم شناسایی و پس از کسب مجوزهای قانونی در عملیاتی پلیسی در یکی از استان های مرکزی کشور دستگیر شد.
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس، به کلاهبرداری از ۱۸۰ نفر به میزان ۱۱۰میلیارد تومان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان با اشاره به اینکه؛ پلیس با تمام توان آماده مقابله با مخلان و برهم زنندگان آسایش و امنیت عمومی است، از شهروندان خواست: فریب ظاهر افراد سودجو و فرصت طلب را نخورند و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان