زنگ انقلاب همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ در سراسر استان اصفهان همچون سایر نقاط دیگر کشور طنین انداز شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در شهر اصفهان، دکتر مرتضوی – استاندار اصفهان – همراه با مسئولان ارشد اداری و اجرایی، قضائی، نظامی و انتظامی […]

زنگ انقلاب همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ در سراسر استان اصفهان همچون سایر نقاط دیگر کشور طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در شهر اصفهان، دکتر مرتضوی – استاندار اصفهان – همراه با مسئولان ارشد اداری و اجرایی، قضائی، نظامی و انتظامی استان با حضور در دبیرستان دخترانه شاهد حضرت مهدی (عج) و با حضور پرشور دانش آموزان زنگ انقلاب را به صدا در آورند.

دکتر مرتضوی، در این آیین تصریح نمود: به کوری چشم بدخواهان، انقلاب اسلامی به مدد الهی و رهنمود های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پرفروزان تر از گذشته در حال تلالو در عرصه نظام بین الملل است.

نماینده عالی قوه مجریه در استان، طی این آیین ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و ۴۳ سالگرد پیروزی این انقلاب شکوهمند، بر روند رو به گسترش و تعالی عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، خدماتی و … کشور در آوردگاه های ملی و بین المللی اشاره نمود و با تبیین شاخص های کشورهای پیشرو در شاخه های مختلف از جمله: پزشکی، نانو تکنولوژی، تولید علم و … به جایگاه ممتاز ایران اسلامی اشاره نمود و این موضوع را مرهون تلاش ها و مجاهدت های مردم سختکوش و شریعتمدار ایران اسلامی و رهبری دور اندیشانه و حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اهتمام مجدانه همه دلسوزان نظام برشمرد.

وی، در این آیین با بیان گوشه هایی از سند راهبردی گام دوم انقلاب و ضرورت خودباوری و مدیریت جهادی، اعلام کرد: نظام سلطه، در طول این ۴۳ سال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد، با تمام قوا و بکار گیری عده و عده فراوان سعی کرده است به صور مختلف اعم از روش های سخت افزاری و نرم افزاری، چه در عرصه نظامی گری و چه در جنگ اقتصادی، این نظام مقدس را دچار فتور و اخلال نماید.
اما به کوری چشم دشمنان و اذناب کوته اندیش منطقه ای آنان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرساله پرصلابت تر از گذشته در حال تعالی و توسعه است و هرگز اجازه نمی دهد دشمنان قسم خورده این نظام مقدس ذره ای به اهداف شوم و منحوس خود دست یابند.
خبرنگار: الهام خانی