تفاهم نامه کلاس شهر بین شهرداری اصفهان و اداره کل آموزش و پرورش اصفهان امضا شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، امروز دوم آبان ماه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و معاونین و روسای نواحی آموزش و پرورش […]

تفاهم نامه کلاس شهر بین شهرداری اصفهان و اداره کل آموزش و پرورش اصفهان امضا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، امروز دوم آبان ماه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و معاونین و روسای نواحی آموزش و پرورش استان اصفهان ، جلسه ای با حضور شهردار اصفهان و اعضای محترم شورای اسلامی شهر برگزار گردید .

در این جلسه که با هدف هم افزایی و تعریف دبیرخانه مشترک همکاری بین این دو نهاد برگزار شد ، اعضای شورای اسلامی شهر بعنوان نمایندگان مردم موضوعات فرهنگی اجتماعی را از اداره کل آموزش و پرورش مطالبه نمودند.

در این جلسه ضمن بر شمردن پتانسیل‌های موجود شهرداری اصفهان در حوزه فرهنگی ورزشی از طرح کلاس شهر که با هدف آموزش فرهنگ شهروندی و مهارت‌های زندگی اجتماعی همراه با مسولیت پذیری ویژه مقطع دبستان، رونمایی شد و تفاهم نامه ای بین شهرداری و اداره کل آموزش و پرورش اصفهان امضاء گردید.

در ادامه بر روی مباحثی از قبیل سرویس مدارس، سواد رسانه ای، تقویت انجمن اولیا و مربیان، شهردار مدرسه و بررسی برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی مدارس تاکید شد .