به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد دیروز ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به مناسبت گرامیداشت ۹ اردیبهشت روز ملی شوراها شورای اسلامی شهر میزبا ن تعدادی از اعضای شورای حل اختلاف شهرستان در صحن علنی شورای شهر بود. محمود جهانیان نایب رئیس شورای […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد دیروز ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به مناسبت گرامیداشت ۹ اردیبهشت روز ملی شوراها شورای اسلامی شهر میزبا ن تعدادی از اعضای شورای حل اختلاف شهرستان در صحن علنی شورای شهر بود.

محمود جهانیان نایب رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تبریک این روز و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضران و تشکر از زحمات این قشر گفت به مناسبت روز ملی شوراها و به جهت تکریم این قشم زحمتکش جامعه از تعدادی از اعضای شوراهای حل اختلاف دعوت کردیم، تا اعضای شورای شهر از نزدیک با دغدغه ها و درد و دل های آنها آشنا شوند.

جهانیان ادامه داد در این نشست صمیمی خانم ها نامداریان و لطفی و آقایان حجتی، شکراللهی، صادقی و نادری از مسائل و مشکلات شوراهای حل اختلاف سخن گفتند و درخواست‌های خود را به شورای شهر ارائه کردند.