استاندار فارس: باید برای تمامی فرزندان شهدا زمینه اشتغال فراهم شود. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای اداری فارس که در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس در مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، گفت: فرمانداران و مدیران تمامی […]

استاندار فارس: باید برای تمامی فرزندان شهدا زمینه اشتغال فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای اداری فارس که در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس در مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، گفت: فرمانداران و مدیران تمامی دستگاه‌های اجرایی در فارس باید زمینه اشتغال همه فرزندان شهدا را فراهم کنند و لزوما نیاز به اشتغال دولتی هم نیست.

استاندار فارس با اشاره به اینکه فارس در زمینه اشتغال به رتبه دوم کشوری رسیده است، افزود: با توجه به افزایش آمار بیمه شدگان، امسال این جایگاه برای فارس به دست آمده است.

ایمانیه به بهره برداری طرح‌های عمرانی در هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: همزمان با این هفته ۱۰۰ طرح عمرانی به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از فرمانداران خواست در ایام بازگشایی مدارس نظارت ویژه بر بازار داشته باشند و فروشگاه‌های عرضه مستقیم و ارزان نوشت افزار در سراسر استان راه اندازی شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز گفت: در هفته دفاع مقدس ۴۲ برنامه محوری در فارس برگزار می‌شود.

سردار کوشکی افزود: گلباران قبور مطهر شهدا، اجرای رزمایش فرهنگی و تربیتی در محضر والدین شهدا، تجلیل و تکریم ۱۰۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس، رونمایی از ۸۰ عنوان کتاب دفاع مقدس و فضای سازی محیطی از جمله این برنامه هاست.