تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن بانک دی با انعقاد قرارداد معادل ۸۵۷ میلیارد ریال، ۶۶ درصد از درخواست‌های متقاضیان را به مرحله انعقاد قرارداد مشارکت رسانده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ با ابلاغ قانون جهش تولید مسکن، مجموع سهیمه بانک دی […]

بانک دی با انعقاد قرارداد معادل ۸۵۷ میلیارد ریال، ۶۶ درصد از درخواست‌های متقاضیان را به مرحله انعقاد قرارداد مشارکت رسانده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ با ابلاغ قانون جهش تولید مسکن، مجموع سهیمه بانک دی برای ۳ سال متوالی (از شهریور ۱۴۰۰ الی شهریور ۱۴۰۳) مبلغ ۲۷۵۰ ملیارد ریال بوده است که این بانک تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت سال جاری در بخش «تسهیلات ساخت خودمالکی» مبادرت به انعقاد ۲۱ قرارداد مشارکت برای ساخت ۲۲۶ واحد مسکونی به مبلغ ۸۵۷ میلیارد ریال کرده است که تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال از این مبلغ به متقاضیان پرداخت شده است.

تاکنون ۴۳ درخواست فعال معادل ۱۲۸۶ میلیارد ریال در سامانه وزارت راه و شهرسازی برای بانک دی ثبت شده است که از این میزان تعداد ۲۲ درخواست معادل ۴۹۹ میلیارد ریال در مرحله رسیدگی و تکمیل پرونده است که بانک دی با انعقاد قرارداد معادل ۸۵۷ میلیارد ریال، ۶۶ درصد از درخواست‌های متقاضیان را به مرحله انعقاد قرارداد مشارکت رسانده است.

همچنین گفتنی است در بخش نهضت ملی مسکن نیز هیچگونه درخواستی در سامانه برای بانک دی به ثبت نرسیده است.