بازدید یک روزه از فعالیت های تشکل زیست محیطی پیام آوران سبز پارسی در سمیرم به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره آموزش و مشارکت های مردمی حفاظت محیط زیست استان اصفهان، به مناسبت فرارسیدن روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی صبح امروز ۲۶ مرداد ماه سال جاری بازدید یک روزه […]

بازدید یک روزه از فعالیت های تشکل زیست محیطی پیام آوران سبز پارسی در سمیرم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره آموزش و مشارکت های مردمی حفاظت محیط زیست استان اصفهان، به مناسبت فرارسیدن روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی صبح امروز ۲۶ مرداد ماه سال جاری بازدید یک روزه ای از فعالیت های زیست محیطی تشکل پیام آوران سبز پارسی صورت گرفت. این برنامه در دو بخش با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان و با همراهی رؤسای ادارات آموزش و مشارکت های مردمیٍ، روابط عمومی و امور زیستگاه ها و مناطق حفاظت محیط زیست استان، همچنین رئیس و معاون حفاطت محیط زیست شهرستان سمیرم صورت پذیرفت.

در بخش نخست این برنامه که با حضور مراد الیاس پور، فرماندار شهرستان سمیرم و ایرج حشمتی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و اعضای هیأت مدیره تشکل های زیست محیطی این شهرستان جهت بررسی معضلات محیط زیستی سمیرم در دفتر فرماندار تشکیل شد، مباحث متعددی مطرح گردید و ضمن قدردانی از حس مسئولیت اجتماعی بالای اعضای جمعیت پیام آوران سبز پارسی، از فعالیت های ارزشمند این انجمن با اهدای لوح سپاس توسط فرماندار شهرستان تقدیر به عمل آمد.

بخش دوم این برنامه؛ بازدید از موزه تنوع زیستی شهرستان و نمایشگاه عکس جانبی بود که با مشارکت اعضای تشکل پیام آوران سبز پارسی در گفت و شنود و بررسی ابعاد مختلف مشکلات و ارائه راهکارها در حوزه مشارکت های شهرستانی و توسعه فعالیت استانی ادامه یافت.

در ادامه؛ ایرج حشمتی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اعضای فعال این جمعیت را نسبت به گسترش فعالیت های زیست محیطی در دیگر شهرستان های استان ترغیب و تشویق نمود و ضمن تقدیر از روند رو به رشد عملکرد آنها طی سالهای پیشین ؛ خواستار توسعه رویکرد مشارکتی آنان به عنوان یک الگوی موفق در سطح استان شد.

شایان ذکر است؛ شهرستان سمیرم هم اکنون دارای دو تشکل محیط زیستی رسمی « پیام آوران سبز پارسی » با حوزه فعالیت استانی و تشکل «آوای دلنشین طبیعت» در حوزه شهرستانی است.