مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: بیش از ۵ تن پروفیل که در یک انبار آهن فروشی در شهر شیراز احتکار شده بود کشف شد.به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان غلامرضا سالاری گفت: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که پروفیل‌های مکشوفه در سامانه جامع انبار‌ها به ثبت نرسیده و به […]

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: بیش از ۵ تن پروفیل که در یک انبار آهن فروشی در شهر شیراز احتکار شده بود کشف شد.
به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان غلامرضا سالاری گفت: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که پروفیل‌های مکشوفه در سامانه جامع انبار‌ها به ثبت نرسیده و به قصد گرانفروشی در این محل احتکار شده است.

سالاری از تشکیل پرونده در این رابطه و احضار مالک آهن فروشی به تعزیرات خبر داد و /گفت: با توجه به احراز تخلف در تحقیقات انجام شده، شعبه رسیدگی کننده حکم به عرضه پروفیل‌ها در بازار و جریمه نقدی متهم به میزان ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در حق دولت صادر کرد.

محکومیت میلیاردی برای تقلب در فروش شیشه دو جداره
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک واحد صنفی در شیراز به علت تقلب در کسب به پرداخت جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.

سالاری گفت: طی بازرسی سر زده از این واحد صنفی که در رابطه با فروش شیشه‌های دوجداره فعالیت می‌کند، تخلف تقلب در فروش انواع شیشه‌های دوجداره محرز و پرونده تعزیراتی برای متصدی واحد صنفی تشکیل شد.

او از احضار این فرد به تعزیرات خبر داد و گفت: با توجه به نظر کارشناسان و دفاعیات غیرقابل قبول متصدی واحد صنفی، شعبه رسیدگی حکم به جریمه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی وی صادر کرد.

ضبط ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز / متهم نقره داغ شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: کامیون حامل سوخت قاچاق در حومه شهرستان شیراز شناسایی و توقیف شد.

سالاری گفت: از کامیون مذکور ۳۲ هزار لیتر گازوئیل کشف که با توجه به نداشتن مجوز‌های قانونی، محموله توقیف و پرونده تعزیراتی در این رابطه تشکیل شد.

او از شناسایی متهم اصلی پرونده خبر داد و گفت: در تحقیقات به عمل آمده تخلف این فرد در قاچاق سوخت محرز و شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه نقدی متهم به میزان ۱۸ میلیارد ریال در حق دولت صادر کرد.