شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۱۰ آذر کیفیت هوا در کلانشهر تهران امروز (جمعه) با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۳، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سنجش کیفیت هوا امروز جمعه دهم آذر در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۵۲، باقرشهر با شاخص […]

شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۱۰ آذر

کیفیت هوا در کلانشهر تهران امروز (جمعه) با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۳، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سنجش کیفیت هوا امروز جمعه دهم آذر در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۵۲، باقرشهر با شاخص ۱۹۵، پیشوا با شاخص ۱۵۴، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۵۲، دانشگاه تهران با شاخص ۱۵۳، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۵۲، سلامت با شاخص ۱۶۲، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۵۲، شریف منطقه دو با شاخص ۱۵۳، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۷۱، قرچک با شاخص ۱۹۶ و ورامین با شاخص ۱۶۹، در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های امام خمینی با شاخص ۱۰۱، پارک رازی با شاخص ۱۰۳، پاسداران با شاخص ۱۰۸، پاکدشت با شاخص ۱۳۶، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۴۳، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۲۳، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۲۲، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۲۳، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۱۸، شهریار با شاخص ۱۰۴، قائم با شاخص ۱۴۰، ملارد با شاخص ۱۴۵ و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۲۸، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۸۷، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۸۱، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۶۵، بهارستان با شاخص ۷۹، پونک با شاخص ۸۳، چشمه با شاخص ۶۲، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۰، رباط‌کریم با شاخص ۱۰۰، ژئوفیزیک با شاخص ۹۳، شهرداری منطقه دو با شاخص ۸۵، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۹۷، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۷۵، علم و صنعت با شاخص ۷۹، قدس با شاخص ۶۹، لواسانات با شاخص ۵۹، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۷۹، میدان مفتح منطقه ۹ با شاخص ۹۴ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است