ا باج نخواهیم داد و کار را آن طور که صحیح است، انجام خواهیم دادمدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد گفت: تا پایان سال ۱۲ میلیارد نخ سیگار تولید خواهد شد که با یک اصلاح ساختار می توان وضعیت تولید را بهبود بخشید. حسین عامریان امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت دخانیات […]

ا باج نخواهیم داد و کار را آن طور که صحیح است، انجام خواهیم داد
مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد گفت: تا پایان سال ۱۲ میلیارد نخ سیگار تولید خواهد شد که با یک اصلاح ساختار می توان وضعیت تولید را بهبود بخشید.

حسین عامریان امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت دخانیات ایران اظهار داشت: شرایط دخانیات به این صورت نیست که پله پله آن را پیش ببریم بلکه نیاز است یک جهشی در این صنعت ایجاد شود تا شرایط بهتری را رقم بزنیم.

مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد با بیان اینکه صنعت دخانیات نیاز به یک فکر نو دارد، گفت: ما به دنبال این نیستیم که منش کنونی را ادامه دهیم بلکه باید با استفاده از تجربه گذشته، فکر جدیدی را به کار ببریم. اصلاح بذر، افزایش تولید، تشویق توتون کاران، توجه به تولید داخل و مدیریت فضای رقابتی از جمله اقداماتی است که باید انجام شود. در حال حاضر رقبای ما با هم متحد شده اند تا شرکت دخانیات کار نکند و در نهایت بسته شود.

وی افزود: در دولت قبلی کسی که می‌خواست کاری کند باید روی مین می‌رفت و ممکن بود از پشت هم خنجر بخورد اما در دولت سیزدهم نباید این اتفاقات بیفتد زیرا همه می‌خواهند کار کنند.

عامریان تصریح کرد: انتظار از دولت سیزدهم این است که ایرادات دولت قبلی را نداشته باشد و شأن دخانیات را برگرداند.

مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد گفت: ما از صنعت دخانیات حمایت خواهیم کرد و این شرکت باید وضعیت سوددهی خود را اصلاح کند. افق تولید برای امسال ۱۲ میلیارد نخ است که باید با قوت بیشتری این رقم را افزایش دهیم. متأسفانه حواشی بسیار زیادی اطراف شرکت دخانیات بود که اگر این حواشی نبود، شاید این شرکت می‌توانست ۲۰ میلیارد نخ نیز تولید کند. آقای افضلی (مدیرعامل سابق شرکت دخانیات) تنها به میدان آمده بود.

وی خاطرنشان کرد: نباید درگیر بده بستان های سیاسی شویم. ما باج نخواهیم داد و کار را آن طور که صحیح است، انجام خواهیم داد. باید به فکر تأمین بازارهای داخلی و خارجی باشیم. نیاز است یک اصلاح ساختاری در مجموعه رخ دهد که با توانایی‌هایی که در آقای شیخان مدیرعامل جدید شرکت دخانیات سراغ داریم، صفحه جدیدی برای صنعت دخانیات ایران رقم خواهد خورد