۵۱۰۰ نفر از اصفهان به حج عمره اعزام می‌شوند مدیر حج وزیارت اصفهان گفت: از استان اصفهان ۳۸ کاروان از ۳۸ شرکت مسافربری با تعداد پنج هزار و ۱۰۰ نفر زائر عازم حج عمره خواهند شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام حسین اژدری اظهار کرد: در کل کشور ۷۰ هزار نفر عازم […]

مدیر حج وزیارت اصفهان گفت: از استان اصفهان ۳۸ کاروان از ۳۸ شرکت مسافربری با تعداد پنج هزار و ۱۰۰ نفر زائر عازم حج عمره خواهند شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام حسین اژدری اظهار کرد: در کل کشور ۷۰ هزار نفر عازم حج عمره مفرده می‌شوند و از استان اصفهان ۳۸ کاروان از ۳۸ شرکت مسافربری با تعداد پنج هزار و ۱۰۰ نفر زائر عازم حج عمره خواهند شد.

مدیر حج وزیارت اصفهان گفت: مدت این سفر ۱۰ روز است و اولویت‌های یک تا ۴۰۰ برای دی باز است و این اولویت‌ها می‌توانند ثبت‌نام کنند، اولین پرواز سوم دی است و تا آخر این ماه سیستم باز است و همه می‌توانند انتخاب کنند.

اژدری با بیان اینکه ۱۵ کاروان از اصفهان در اولویت‌های اول هستند، بیان کرد: اگر افرادی که اولویت دارند به هر دلیل نتوانند مشرف شوند، اولویت این افراد پابرجاست اگر امسال نتوانند تشرف پیدا کنند در سال‌های بعد می‌توانند با همان اولویت اعزام شوند.

وی ادامه داد: با دو شرکت هوایی معراج و ایران ایر برای اعزام حجاج برای مکه و مدینه پرواز انجام خواهد شد، تعداد پروازهای اعزامی بسته به نوع کاروان‌ها است که تعداد نفرات از ۱۰۵ نفر تا ۱۰۸ نفر و ۱۶۶ نفر در غالب پرواز با نوع هواپیما انجام خواهد شد.

مدیر حج وزیارت اصفهان توصیه کرد: با توجه به وقفه ۹ ساله، مردم به سفر حج عمره را به ماه رجب و شعبان موکول نکنند و از این موقعیت استقبال و استفاده کنند و سریع اقدام به ثبت نام کنند