تایید صلاحیت زهرا شیخی صلاحیت دکتر زهرا شیخی تایید شده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران روز شنبه خبری در صفحه اول روزنامه اعتماد، نام سرکار خانم دکتر زهرا شیخی به عنوان یکی از افراد فاقد صلاحیت در کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی ذکر شده بود. ضمن عذرخواهی از ایشان، اعلام می‌شود صلاحیت ایشان در […]

تایید صلاحیت زهرا شیخی

صلاحیت دکتر زهرا شیخی تایید شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران روز شنبه خبری در صفحه اول روزنامه اعتماد، نام سرکار خانم دکتر زهرا شیخی به عنوان یکی از افراد فاقد صلاحیت در کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی ذکر شده بود. ضمن عذرخواهی از ایشان، اعلام می‌شود صلاحیت ایشان در هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه، مورد تایید قرار گرفته است.

پایگاه خبری شهید یاران با توجه به رسالت رسانه ای خود در راستای شفافیت مدرک تحصیلی ایشان که در شبکه های اجتماعی مورد نقد و برسی قرار گرفته بود طی چندین مرحله از ایشان درخواست نمودند مدرک خود را برای انتشار در اختیار پایگاه خبری قرار دهند که طبق گفته خانم شیخی ایشان اذعان دارند در فرصت مناسبی مدرک خود را خدمت مردم عزیز ارئه خواهم داد و رو سیاهی آن برای زغال می‌ماند.

در همین راستا آقای رمضانعلی سبحانی‌فر، نماینده سابق سبزوار و ادوار در تماس با روزنامه اعتماد اعلام کرده اند خبر ردصلاحیت ایشان صحت ندارد و روند بررسی صلاحیت ایشان در واقع عدم احراز بوده است.