حرم خواهر امام رضا (ع) یک قطب فرهنگی در کشور است معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: حضرم حضرت زینب (س) بنت موسی بن جعفر (ع) یک قطب فرهنگی نه تنها در استان و شهر اصفهان، بلکه در کل کشور محسوب می‌شود. حجت‌الاسلام غلامرضا عادل در حاشیه بازدید از پیشرفت‌های عمرانی […]

حرم خواهر امام رضا (ع) یک قطب فرهنگی در کشور است

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: حضرم حضرت زینب (س) بنت موسی بن جعفر (ع) یک قطب فرهنگی نه تنها در استان و شهر اصفهان، بلکه در کل کشور محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام غلامرضا عادل در حاشیه بازدید از پیشرفت‌های عمرانی و برنامه‌های فرهنگی آستان مقدس حضرت زینب (س) خواهر امام رضا (ع) در گفتگو با خبرنگار شهید یاران، با بیان اینکه خیلی برای من جای افتخار و خوشبختی است که شاهد زحماتی هستم که در ساخت و ساز حرم با سرعت خیلی خوبی در حال انجام است، اظهار کرد: در مقایسه با سال گذشته که بازدید از این حرم داشتم، اتفاقات خیلی خوبی افتاده‌است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به پیشرفت‌های صورت گرفته در حرم مطهر حضرت زینب (س) خواهر امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: بهره‌برداری از ضریح مطهر و پیشرفت در بخش زیادی از کارهای عمرانی حرم صورت گرفته و بخش‌های گسترده از شبستان آماده شده‌است.

وی تأکید کرد: این امامزاده با فضیلت و بقعه متبرکه این بانوی گرامی یک قطب فرهنگی نه تنها در استان و شهر اصفهان، بلکه در کل کشور محسوب می‌شود.

عادل با اشاره به برخی برنامه‌های فرهنگی که در حرم مطهر در حال انجام است، بیان کرد: ویژه برنامه «یک ظهر بهاری» که با سخنرانی حجت‌الاسلام عالی در این مکان مقدس برگزار می‌شود، با استقبال گسترده مردم روبرو شده‌است و نشان می‌دهد برنامه‌هایی که در این مکان برگزار می‌شود مورد توجه مردم قرار گرفته و از فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که در این مکان برگزار می‌شود، استفاده می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: مطلع هستم علاوه بر این برنامه‌های فرهنگی که در این مکان برگزار می‌شود، خدمات خیریه‌ای در این مکان نسبت به فقرا و نیازمندان نه تنها در این منطقه به زائران و مجاوران بلکه در دیگر نقاط شهر نیز ارائه می‌شود.
خبرنگار:الهام خانی