مسابقات کشتی جوانان قهرمانی جهان با درخشش فرنگی کاران خوزستان در شهر صوفیه بلغارستان دنبال شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر آزات ساریار از ترکیه را از پیش […]

مسابقات کشتی جوانان قهرمانی جهان با درخشش فرنگی کاران خوزستان در شهر صوفیه بلغارستان دنبال شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر آزات ساریار از ترکیه را از پیش رو برداشت.

او در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر رومئو بریدزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدی در این مرحله با نتیجه ۴ بر صفر از سد چیزو ماریویاما از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار بایامان کریموف از قرقیزستان را با نتیجه ۶ بر ۱ شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر ماکس ول بلک از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۳ بر ۹ از سد کوتو گومی از ژاپن گذشت و به مرحله یکچهارم نهایی راه یافت.

وی در این مرحله به مصاف ولادمیر ویوتویچ از اوکراین را با نتیجه ۱۲ بر ۴ از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

اسماعیلی در این مرحله بانتیجه ۳ بر ۱ میهات ممدلی از آذربایجان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف سورن آقاجانیان از ارمنستان می‌رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سید دانیال سهرابی در دور نخست با نتیجه ۹ بر ۱ نوردوس نورکانوف از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۹ بر صفر عبدالرحمن عمر از مصر را شکست داد و راهی مرحله یکچهارم نهایی شد.

او در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر یانیس نیفری از فرانسه را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. سهرابی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۳ و ضربه فنی مغلوب نیکا برولادزه از گرجستان شد و به دیدار رده بندی رفت. حریف وی در این دیدار یکی از کشتی گیران کشور‌های فنلاند، ژاپن و کرواسی خواهد بود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم علیرضا مهمدی در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر کریستین مدینا مونز از مکزیک را مغلوب کرد.

او در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر شان یولین از چین تایپه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یکچهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر صفر فارس قالی از مصر را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

مهمدی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۲ آلپرن بربر از ترکیه را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف آچیکو بولکوادزه از گرجستان می‌رود.

رقابت‌های رده بندی و فینال این وزن‌ها عصر فردا برگزار می‌شود