تکمیل عملیات ساماندهی خیابان کار و کارگر تا پایان امسال مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۲۵ درصدی ساماندهی خیابان کار و کارگر و تکمیل پروژه تا پایان اسفندماه خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علی‌اکبر رسالت با اعلام این خبر گفت: پروژه […]

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۲۵ درصدی ساماندهی خیابان کار و کارگر و تکمیل پروژه تا پایان اسفندماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علی‌اکبر رسالت با اعلام این خبر گفت: پروژه ساماندهی خیابان کار و کارگر با ۲۵ درصد اعتبار مازاد، نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است.

وی افزود: این پروژه در شهرک امیرکبیر واقع است و تا امروز در اجرای آن ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی به ثبت رسیده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ادامه داد: طول این خیابان ۷۵۰ متر و سطح خیابان ۱۰ هزار متر مربع است که برای ساماندهی آن، عملیات تخریب، آسفالت، خاک برداری، تثبیت بیس، یک لایه ۱۵ سانتی‌متری ساب بیس، ۱۵ سانتی متر بیس و ۱۰ سانتی متر آسفالت انجام خواهد شد.

وی با اشاره به زمان مشخص شده برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه عمرانی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و باتوجه‌به روند احداث، عملیات اجرایی ساماندهی خیابان کار و کارگر تا پایان اسفند امسال خاتمه پیدا خواهد کرد.