دکتر مخبر: موکب‌های نهادهای انقلابی در ایام بازگشت زوار فعال خواهند بود معاون اول رییس جمهور از مرکز مانیتورینک اربعین در شهر مهران بازدید کرد و در جریان نحوه نظارت بر حمل و نقل و تردد زوار اربعین حسینی و کنترل ورود و خروج زوار و پایش مسیرها برای خدمات رسانی بیشتر قرار گرفت به […]

دکتر مخبر: موکب‌های نهادهای انقلابی در ایام بازگشت زوار فعال خواهند بود

معاون اول رییس جمهور از مرکز مانیتورینک اربعین در شهر مهران بازدید کرد و در جریان نحوه نظارت بر حمل و نقل و تردد زوار اربعین حسینی و کنترل ورود و خروج زوار و پایش مسیرها برای خدمات رسانی بیشتر قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبریرشهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، دکتر محمد مخبر بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) پس از بازدید از پایانه مرزی مهران، در مرکز مانیتورینگ اربعین شهر مهران حضور یافت و از امکانات این مرکز برای کنترل و نظارت و وحدت فرماندهی ترددها مطلع شد.
معاون اول رییس جمهور در حاشیه این بازدید بر لزوم حمایت از موکب‌ها برای پذیرایی هر چه بهتر از زائرین تاکید و خواستار خدمات رسانی مطلوب در حوزه مسائل بهداشتی و درمانی به زوار شد.
دکتر مخبر همچنین ضمن قدردانی از رسانه‌ها و بخصوص صدا و سیما بخاطر پوشش اخبار مرتبط با پایانه‌های مرزی و تردد زائران، بر استمرار اطلاع رسانی و آگاهی بخشی دقیق و بهنگام در خصوص مراسم اربعین و مدیریت زمان سفر به مردم تاکید کرد.
وی از پیگیری برای رفع محدودیت تردد اتباع غیرایرانی از پایانه های مرزی ایران برای ورود به عراق خبر داد و تاکید کرد که موکب‌های مربوط به نهادهای انقلابی در ایام برگشت زائرین نیز فعالیت خواهند داشت تا  خدمات رسانی و پذیرایی از زائران ادامه داشته باشد.
استاندار ایلام هم گزارشی از اقدامات صورت گرفته و نقائص و کمبودهایی که زوار با آن مواجه هستند ارائه داد که دکتر مخبر دستورات لازم را برای رفع کاستی‌ها و تسهیل در تردد زائران صادر کرد.