دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا با صدور پیامی سیزدهم رجب سالروز میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، متن پیام به این شرح است؛ ماه رجب و مناسبت‌های فرخنده و مبارک آن، فصل روییدن جوانه‌های عاشقانه زیستن و ماه شست و شوی […]

دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا با صدور پیامی سیزدهم رجب سالروز میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، متن پیام به این شرح است؛

ماه رجب و مناسبت‌های فرخنده و مبارک آن، فصل روییدن جوانه‌های عاشقانه زیستن و ماه شست و شوی دل و جان از گناه و غفلت و آماده شدن برای ورود به ماه مبارک شعبان المعظم است.

سیزدهم ماه رجب المرجب ، میلاد مسعود و مبارک امیرالمومنین امام علی (علیه السلام)، مولود کعبه و شیرمرد میدان خدمت و عبادت و شجاعت و عطوفت که به عنوان روز پدر نامگذاری شده است فرصتی مغتنم برای تجلیل از مقام شامخ پدران عزیز جامعه بویژه پدران آسمانی و شهیدان والا مقام و پدران پر فضیلت شهدای ماست. 

اینجانب این میلاد با سعادت و این روز بزرگ را به همه مسلمانان بویژه مردم مومن استان کردستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدواریم که همه ما با سرلوحه قراردادن شیوه سیره آن امام همام، پیروانی لایق و صادق از سیره‌ی پیامبر اعظم و آل طاهرینشان و خادمانی راستین برای مردم عزیز این خطه پر بها و ارجمند از ایران عزیز اسلامی باشیم.

اسماعل زارعی کوشا: استاندار کردستان

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان