آغاز جشن نیکوکاری در کردستان جشن نیکوکاری با برپایی پایگاه های جمع آوری کمک برای نیازمندان در سراسر استان آغاز شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛رضا طوسی در محل پایگاه جشن نیکوکاری در میدان آزادی سنندج عنوان کرد: جشن نیکوکاری هر ساله در آستانه سال نو با همکاری استانداری، صدا و […]

آغاز جشن نیکوکاری در کردستان

جشن نیکوکاری با برپایی پایگاه های جمع آوری کمک برای نیازمندان در سراسر استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛رضا طوسی در محل پایگاه جشن نیکوکاری در میدان آزادی سنندج عنوان کرد: جشن نیکوکاری هر ساله در آستانه سال نو با همکاری استانداری، صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج و سپاه با هدف ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری و بهره گیری از ظرفیت عظیم نیکوکاران برگزار می گردد.
وی با بیان اینکه امسال نیز این جشن در سه مرحله برگزار می گردد، افزود: امروز ۱۷ اسفند مرحله نخست این جشن با برپایی پایگاه در کلیه میادین اصلی شهرها و فردا ۱۸ اسفند در کلیه مصلی های نمازجمعه سراسر استان و همچنین ۲۰ اسفند در سطح مدارس برگزار می گردد.
طوسی ضمن تقدیر از همراهی و همکاری و اعتماد مردم نوع دوست استان کردستان، تصریح کرد: سال گذشته در جشن نیکوکاری حدود ۱۱ میلیارد تومان از طریق این نهاد و مراکز نیکوکاری جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع شد.
مدیر کل کمیته امداد استان کردستان گفت: همچنین خیرین می توانند از طریق واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳ و یا شماره گیری کد #۰۸۷۸۸۷۷ کمک های خود را به نیازمندان اهدا کنند.
وی افزود:کمک های جمع آوری شده قبل از سال جدید در بین نیازمندان و مددجویان توزیع خواهد شد.