‍ دیدار مدیرکل استاندارد کردستان با فرماندار دیواندره ژیلا یزدانی، مدیرکل استاندارد استان کردستان: در رابطه با سلامت مردم کوتاه نخواهیم آمد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ژیلا یزدانی در دیدار با سید طاهر حسینی فرماندار دیواندره اظهار داشت: آنچه برای ما به عنوان دستگاه نظارتی اهمیت دارد، فعالیت صادقانه ورضایتمندی […]

‍ دیدار مدیرکل استاندارد کردستان با فرماندار دیواندره

ژیلا یزدانی، مدیرکل استاندارد استان کردستان: در رابطه با سلامت مردم کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ژیلا یزدانی در دیدار با سید طاهر حسینی فرماندار دیواندره اظهار داشت: آنچه برای ما به عنوان دستگاه نظارتی اهمیت دارد، فعالیت صادقانه ورضایتمندی جامعه ی هدف است.

وی ضمن تشکر از فرماندار دیواندره به جهت تعامل و همکاری با اداره کل استاندارد استان کردستان، کمک ویاری دیگر دستگاه‌های شهرستان را در جهت ترویج واشاعه فرهنگ استاندارد و نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه، خواستار شد.

سید طاهر حسینی فرماندار دیواندره نیز ضمن تشکر و قدردانی از خدمات وتلاش مدیریت و مجموعه استاندارد استان وبه خصوص شهرستان دیواندره گفت: زندگی سالم و ایمن شایسته همه انسانها است و استفاده از کالا و خدمات استاندارد نیز حق این مردم لذا این وظیفه بر عهده دستگاهی همچون استاندارد است که تلاش کند این مطالبه به حق مردم برآورده شود

حسینی همچنین اجرای طرح نظارت بر بازار و کشف کالاهای غیر استاندارد در راستای صیانت از حقوق شهروندان خصوصا در ایام سخت کرونایی را مهم و هرگونه همکاری و تعامل از سوی فرمانداری در این زمینه را ضروری دانست.

در ادامه سیروس کاکی مسوول نمایندگی استاندارد در شهرستان دیواندره به ارائه‌ی گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته و شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ پرداخت.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان