به همت اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان جلسه کمیته زنان و خانواده دهه فجر با حضور مشاور بانوان ادارات استان کردستان برگزار شد. جلسه کمیته زنان و خانواده دهه فجر با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و حضور مدیرکل امور بانوان استانداری و مشاور بانوان ادارات فرهنگی استان در راستای برگزاری بهتر مراسم ۴۴ سالگرد پیروزی […]

به همت اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان جلسه کمیته زنان و خانواده دهه فجر با حضور مشاور بانوان ادارات استان کردستان برگزار شد.

جلسه کمیته زنان و خانواده دهه فجر با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و حضور مدیرکل امور بانوان استانداری و مشاور بانوان ادارات فرهنگی استان در راستای برگزاری بهتر مراسم ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز یکشنبه ( ۹بهمن ماه) در سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ئالا شهسواری، کارشناس امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور استوار زنان در صحنه‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کاملا مشهود و معلوم است و زنان، نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی ایفا کردند، بلکه در تثبیت نظام جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی حرف اول را می زنند.

وی با اشاره به تاثیر گذاری ارائه مطالب در این ایام عنوان کرد: مفاهیم دینی باید در قالب‌های زیبا برای مردم بیان بشود تا بتوان تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

کارشناس اموربانوان اداره تبلیغات اسلامی کردستان افزود: برگزاری برنامه‌های دهه فجر از سوی اداره تبلیغات اسلامی در سطح استان کردستان برای عموم مردم، نشست تخصصی نقش زنان و تحقق نهضت انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم جشن تکلیف مدارس و محلات به‌عنوان جشن فرشته‌ها در طول ایام‌الله دهه فجر، تجلیل از بانوان فعال فرهنگی، اعزام مبلغات تخصصی با همکاری حوزه علمیه به شهرستان‌های استان و برگزاری محافل انس با قرآن از برنامه‌های برگزاری در این ایام است.

شهسواری عنوان کرد: با توجه به اینکه هرسال پویش نذر خون در شهرستان سقز توسط موسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی و خانه‌قرآن صورت می‌گیرد امسال این پویش به صورت استانی برگزار خواهد شد.

زینب زاله، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر باید دستاوردهای جمهوری اسلامی را به خوبی تبیین کنیم و با مشارکت قشر بانوان در برنامه های اجرایی تلاش نماییم.

وی به وظایف دستگاههای اجرایی اشاره و عنوان کرد: فراهم سازی و حضور بانوان در مراسمات، تدوین نقش زنان و جایگاه آنان در پیروزی انقلاب اسلامی، تبیین دستاوردهای علمی زنان، بهره‌مندی از تشکل‌های دولتی و غیر دولتی در برنامه‌های خانواده و تدوین و اجرای برنامه های مناسب در حوزه زنان و خانواده از اولویت برنامه های برگزاری در این ایام است.

در ادامه هر یک از مشاورین بانوان ادارات به بیان برنامه‌های برگزاری در سطح استان در ایام الله دهه فجر پرداختند و مصوب شد که برنامه‌ی جشن بزرگ انقلاب با حضور تمامی ادارات برای عموم در یک مکان مشخص برگزار شود.