رئیس بسیج حقوقدانان استان اصفهان از آزادسازی ۱۰ زندانی دارای مشکل مالی جرایم غیرعمد با کمک‌های مالی جمع‌آوری شده از اقشار مختلف بسیج این استان در ماه مبارک رمضان خبر داد. محمدرضا دست‌پاک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران با بیان این که بسیجیان سپاه صاحب الزمان -عجّل الله تعالی فرجه الشریف- استان […]

رئیس بسیج حقوقدانان استان اصفهان از آزادسازی ۱۰ زندانی دارای مشکل مالی جرایم غیرعمد با کمک‌های مالی جمع‌آوری شده از اقشار مختلف بسیج این استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمدرضا دست‌پاک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران با بیان این که بسیجیان سپاه صاحب الزمان -عجّل الله تعالی فرجه الشریف- استان اصفهان پویش آزادسازی زندانیان نیازمند مالی جرایم غیرعمد را از ۱۴ فروردین آغاز کردند اظهار کرد: همه اقشار بسیج بدین منظور به میدان آمدند و در نهایت کمک نقدی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیونی تومانی برای آزادسازی این زندانیان جمع‌آوری شد شد.

رییس بسیج حقوقدانان استان اصفهان عنوان کرد: فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان همراه با نماینده خیرین، نواحی و اقشار مختلف بسیج با حضور در برنامه «یک شهر ضیافت» در روز ۳۰ فروردین، مبلغ جمع‌آوری شده را اعلام کردند که این مسأله مورد تمجید رئیس ستاد دیه کشور هم قرار گرفت.

وی افزود: طی هماهنگی و پیگیری بسیج حقوقدانان استان اصفهان، مقرر شد با مبلغ جمع‌آوری شده از بین زندانیان دارای مشکل مالی جرایم عمد، آزادسازی زندانیان رزمنده، ایثارگر، جانباز، بسیجی فعال و فرزندان خانواده شاهد با اولویت افراد متاهل، دارای فرزند و ماندگاری بیشتر در اولویت قرار بگیرد که به این ترتیب به این رقم آزادسازی حدود ۱۰ زندانی قطعی شد.

دست‌پاک گفت: علاوه بر کمک‌های جمع‌آوری شده با پیگیری بسیج طلاب یکی از خیرین بانو در شهرستان نجف آباد، یک باب مغازه را که مهریه خودش بود با ارزش بیش از یک میلیارد تومان را به ستاد دیه انتقال دادند تا در جهت آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد استفاده شود.

رئیس بسیج حقوق‌دانان استان اصفهان افزود: موضوع جمع‌آوری کمک‌های مالی برای آزادسازی زندانیان تنها منحصر به ماه مبارک رمضان نبوده و این سازمان در طول سال درصدد جمع‌آوری کمک‌های نقدی بدین منظور و تلاش برای انجام امور حقوقی در جهت آزادسازی این زندانیان است.