رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان در پاسخ به استاندار چهارمحال و بختیاری اگر می خواهید، تمام اصفهان را تقدیم کنیم! به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران به نقل از پایگاه خبری تحلیلی همراز، مجید نادرالاصلی در پاسخ به حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری و در قالب یادداشتی که در اختیار […]

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان در پاسخ به استاندار چهارمحال و بختیاری اگر می خواهید، تمام اصفهان را تقدیم کنیم!

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران به نقل از پایگاه خبری تحلیلی همراز، مجید نادرالاصلی در پاسخ به حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری و در قالب یادداشتی که در اختیار این پایگاه گذاشت، نوشت: روز گذشته در خبر ها به نقل از استاندار محترم چهار محال و بختیاری در رسانه ها در خصوص لزوم اعمال مدیریت ملی بر سد زاینده رود مطلبی مطرح شد و درخواست نمودند که مدیریت سد زاینده رود باید ملی باشد و چون در بالادست سیل آمد و آب شرب گل آلود شد ،پس در پایین دست باید نسبت به مدیریت سد تصمیم گیری انقلابی شود و خوشبختانه مدیریت ناقص الخلقه و عقب افتاده حاکم بر مهمترین دستگاه حاکمیتی تصمیم گیر در این خصوص سریعا برای اینکه خدای ناخواسته انقلاب دچار چالش شود تصمیمی انقلابی گرفت .

حالاعرض می شود : دوست بزرگوار و دیرینه ، یادگار دوران دفاع مقدس ، فرزند بزرگوار شهید، سردار سرافراز سپاه اسلام، فرمانده دوران سخت مدیریت بسیج و سپاه در اصفهان ، امروز با کمال شجاعت می خواهم به نیابت از مردم ضعیف و نابرخوردار اصفهان، همه‌ی استان اصفهان را تقدیم به چهار محالی های عزیزی بکنم و خود را در قلمرو مدیریتی آن مردم شریف و فهیم و انقلابی و ایثارگر و فقیه و سیاستمدار و اقتصاددان و… بدانیم و محسوب کنیم و برای اینکه از تشنگی، از گرسنگی و فقر حاشیه دارانش نمی ریم .تمام مدیریت آن رایکجا تقدیم کنیم و خود را از ذلت زیاده خواه قلمداد نمودن مان نجات دهیم.

طبیعی است این شما بودید که بیش از ۲۶۰۰۰ شهید برای ماندگاری جمهوری اسلامی و ۵۵۰۰۰ جانباز و آزاده و ایثارگر تقدیم انقلاب کردید !

شما بودید که ، در همه‌ی عرصه های خدمت در تمام اقصا نقاط کشور جانفشانی و ایثار کردید!

تاریخ چند هزار ساله دارید ،و فقه ،ادبیات و هنر و علم و سیاست و اقتصاد و از همه مهمتر تمام افتخارات کشور و کشورداری را یک جا در خود جمع کرده اید و امروز سرافرازانه بدنبال تتمه آن می گردید .البته که حق با شماست .

روزی روزگاری در دهه‌ی هشتاد شما را محروم و ذیحق عنوان و از سر ناچاری برای اینکه حق به حق دار برسد همه‌ی مایملک این آدم های بیچاره اصفهانی را در کاسه شما ریختند و امروز تتمه آن مطالبه می شود .

نوش جان ! این هدیه پیشکش شما و هم استانی هایتان .

اما لطفا دیگر از یاد ببرید که روزی روزگاری برای اولیت های زندگی ومعاش و اداره امور خود ، مجبور بودید به دامان یک شهر کوچکی مانند اصفهان صغیر! پناه ببرید و امروز بسیاری از مدیریت های این کوچک شهر را هم تصاحب کردید ولی ظاهرا کفایت نمی کند .

از مرزهای جغرافیایی و حدود و ثغور وحریم و تقسیمات کشور که چند مرتبه توسط اصفهانی ها در دهه‌های پس از انقلاب به آن هجوم برده شد! حرفی نزنید.

از ظرفیت های فکری ، اقتصادی، فرهنگی ، سیاسی و … مطلبی نگویید، و نگویید که کشور برای ماندگاری خود وام دار شماست .

برادر عزیز؛ به شما ارادت خاص داشته ام ، و البته می دانم این کلام شما از ناچاری پستی است که بر آن تکیه زده اید و از مردم تان و تبعات احتمالی آن سخت در هراسید .

ای یادگار جنگ ،دلاور و فرمانده گردان و تیپ قهرمان قمر بنی هاشم علیه السلام، شما چرا ؟؟!!

حق کجا قرار دارد ، و ما چرا تا این حد با آن فاصله گرفتیم ؟

به نظر من شما کمتر از این خادم کوچک ، اصفهان را و ظرفیت ها و موقعیت فوق استراتژیک آن را نمی شناسید. در عوض اینکه شما در جهت حل مشکلات فی‌مابین و رفع تنش ها و خدای ناخواسته امور دشمن شاد کن و اختلاف انگیز تلاش کنید، متأسفانه مطلب تان کاملا در حد یک شهروند بی مسئولیت بود. لطفا اگر صلاح می دانید اصلاح بفرمایید وگرنه ناچاریم از حقوق مان دفاع کنیم.

الم یعلم بان الله یری؟

مجید نادرالاصلی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان