ثبت بیش از ۱۰ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ طی هفته گذشته رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: طی هفته گذشته شهروندان اصفهانی بیش از ۱۰ هزار تماس تلفنی با مرکز ۱۳۷ برقرار کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد قاسمی با اعلام […]

ثبت بیش از ۱۰ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ طی هفته گذشته

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: طی هفته گذشته شهروندان اصفهانی بیش از ۱۰ هزار تماس تلفنی با مرکز ۱۳۷ برقرار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد قاسمی با اعلام این خبر گفت: هفته گذشته حدود ۱۰هزار تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان برقرار شد که بیشتر پیام‌ها در قالب مشاوره بود و متناسب با موارد مطرح شده، راهنمایی لازم به شهروندان ارائه شد.
او افزود: هفته گذشته بیشتر تماس‌ها مربوط به آبیاری فضای سبز شهر بود که ضمن قدردانی از دقت شهروندان نسبت به وضعیت محیط پیرامون خود، باید اعلام کنم که آبیاری فضاهای سبز شهری توسط مناطق پانزده‌گانه شهرداری و بر اساس جدول زمانی و برنامه‌ریزی انجام می‌شود.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان یکی دیگر از موضوعات تماس‌ها را ریزش زمین در منطقه۱۲ مقابل ورزشگاه شهدای عاشق‌آباد عنوان کرد و گفت: اردیبهشت‌ماه امسال در این محدوده بخشی از زمین ریزش کرد و لذا از حدود یک‌ونیم‌ماه پیش تماس‌های بسیاری از سوی شهروندان با ۱۳۷ انجام شد که به دنبال آن، محل مورد نظر ترمیم و آسفالت شد.
او ادامه داد: با توجه به اینکه در این محل یک قنات قدیمی پُر شده و تأسیسات آب و فاضلاب از آن عبور کرده است، موجب ریزش مجدد می‌شود که امیدواریم با پیگیری منطقه ۱۲ این مشکل هرچه سریع‌تر رفع و نگرانی شهروندان منطقه برطرف شود.
قاسمی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و موضوعات خود را در حوزه وظایف شهرداری مطرح کنند تا مورد رسیدگی مسئولان مربوطه قرار گیرد.