کارخانه ریسباف به طور رسمی به اداره کل میراث‌فرهنگی استان تحویل شد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: با مصوبه شورای تأمین استان، کارخانه ریسباف به اداره کل میراث‌فرهنگی استان تحویل شد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب این کارخانه به روی مردم اصفهان بازگشایی شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: با مصوبه شورای تأمین استان، کارخانه ریسباف به اداره کل میراث‌فرهنگی استان تحویل شد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب این کارخانه به روی مردم اصفهان بازگشایی شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل  از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان گفت: در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران و شورای تأمین استان در خصوص واگذاری کارخانه ریسباف که از اماکن تاریخی و میراث گردشگری استان و کشور محسوب می‌شود، پس از جلسات متعدد، جلسه‌ای در محل کارخانه با حضور نمایندگان اداره کل میراث‌فرهنگی، بانک ملی، فرماندار اصفهان و سایر دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان ادامه داد: طی صورت‌جلسه این نشست، کارخانه ریسباف رسماً به اداره کل میراث‌فرهنگی استان تحویل شد تا با مشارکت بخش‌های عمومی و خصوصی نسبت به مرمت، نگهداری و بهره‌برداری موزه منطقه اصفهان در این کارخانه اقدام شود.

وی عنوان کرد: در این نشست تأکید شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب این مجموعه بر روی مردم و علاقه‌مندان بازگشایی شود