دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران به نقض حقوق بشر توسط کشور‌های غربی اشاره کرد و گفت: آمریکا که دم از حمایت از حقوق زنان، دختران و مردم ایران می‌زند، خودش ناقض اصلی حقوق مردم ایران است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،کاظم غریب آبادی‌ دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در سفر […]

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران به نقض حقوق بشر توسط کشور‌های غربی اشاره کرد و گفت: آمریکا که دم از حمایت از حقوق زنان، دختران و مردم ایران می‌زند، خودش ناقض اصلی حقوق مردم ایران است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،کاظم غریب آبادی‌ دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در سفر به قم با بیان اینکه باید با پدیده سیاسی حقوق بشر برخورد شود، اظهار داشت: کشور‌هایی که حقوق بشر را تبدیل به ابزاری برای منافع خود کرده اند با نظام جمهوری اسلامی ایران و استقلال کشور مخالفند.

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه که با هدف دیدار با برخی علما و نشست با اساتید و دانش پژوهان پژوهشگاه باقرالعلوم (ع) و همچنین جلسه با اعضای شورای قضایی به شهر مقدس قم سفر کرده بود، به نقض حقوق بشر توسط کشور‌های غربی اشاره کرد و افزود: آمریکا که دم از حمایت از حقوق زنان، دختران و مردم ایران می‌زند، خودش ناقض اصلی حقوق مردم ایران است.وی ادامه داد: سیاستمداران آمریکایی در جنگ تحمیلی هم انواع و اقسام حمایت‌ها را از دولت صدام داشتند و در اغتشاشات اخیر هم، تمام امکانات خود را علیه ملت ایران بسیج کرده‌اند.

دبیر ستاد حقوق بشر تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی با ایجاد جنگ ترکیبی و حمایت‌های مالی، سیاسی و اطلاعاتی از اغتشاشگران و گروهک‌های تروریستی و همچنین به کار گرفتن تمام توان رسانه‌ای از طریق شبکه‌های اجتماعی و تلویزیونی در لندن و دیگر کشور‌ها بار دیگر نشان دادند که چشم دیدن پیشرفت و اقتدار این کشور را ندارند.