بازدید مدیرکل استاندارد کردستان از واحد تولیدی ابراهیم اورمن سنندج مدیرکل، رییس اداره‌ی اوزان و مقیاس‌ها، رییس و کارشناس اداره‌ی نظارت بر اجرای استاندارد کردستان از واحد تولیدی ابراهیم اورمن سنندج بازدید کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ به منظور بررسی و رفع مشکلات واحد تولیدی ابراهیم اورمن سنندج تولیدکننده‌ی ترازو […]

بازدید مدیرکل استاندارد کردستان از واحد تولیدی ابراهیم اورمن سنندج

مدیرکل، رییس اداره‌ی اوزان و مقیاس‌ها، رییس و کارشناس اداره‌ی نظارت بر اجرای استاندارد کردستان از واحد تولیدی ابراهیم اورمن سنندج بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ به منظور بررسی و رفع مشکلات واحد تولیدی ابراهیم اورمن سنندج تولیدکننده‌ی ترازو و باسکول متحرک و ثابت از این واحد تولیدی بازدید صورت گرفت.

ژیلا یزدانی مدیرکل استاندارد کردستان در این بازدید گفت: رعایت استاندارد در تمامی سیستم‌ها و تجهیزات توزین از جمله ترازو‌‌ها و باسکول‌ها جهت دستیابی به خروجی واقعی و دقیق الزامی است.

وی با اشاره به اجباری بودن استاندارد وسایل توزین سبک و سنگین افزود: مطابق با ماده ۱۲ قانون تقویت و توسعه‌ی نظام استاندارد، تدوین استاندارد اوزان و مقیاس‌ها و وسایل سنجش، اجرای استاندارد، نشر آگهی‌های قانونی، علامت‌گذاری، کنترل، نظارت و آزمایش ادواری اوزان و مقیاس‌ها و وسایل سنجش الزامی است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان