لزوم رفع مشکل مسکن ایثارگران/ طی تفاهمی با بنیاد مسکن به دنبال تولید مسکن برای ایثارگران هستیم رئیس بنیاد شهید و‌ امور ایثارگران در آیین امضا تفاهم نامه همکاری بنیاد شهید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن تا به امروز در زمینه ساخت مسکن با توجه به تمامی مشکلات بسیار، فعالیت موثری داشته […]

لزوم رفع مشکل مسکن ایثارگران/ طی تفاهمی با بنیاد مسکن به دنبال تولید مسکن برای ایثارگران هستیم

رئیس بنیاد شهید و‌ امور ایثارگران در آیین امضا تفاهم نامه همکاری بنیاد شهید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن تا به امروز در زمینه ساخت مسکن با توجه به تمامی مشکلات بسیار، فعالیت موثری داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی اظهار کرد:پروژه ساخت مسکن امری بسیار مبارک است و یکی از مهم ترین مشکلات این جامعه موضوع مسکن است که باید نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

رئیس بنیاد شهید و‌ امور ایثارگران گفت:ما تصمیم گرفته ایم در زمینه تولید مسکن تلاش کنیم تا افراد صاحب مسکن شوند، در زمینه مسکن این کار دارای متولی است و دستگاه های مختلف باید منابع خود را تجمیع کنند و با بنیاد مسکن اقدام به ساخت کنند.

وی افزود:بنیاد مسکن بایستی به ما کمک کند که وزارت راه و شهرسازی در زمینه تامین و آماده سازی زمین به وظیفه قانونی خود عمل کند. در حال حاضر مسئله زمین در برخی استان ها آماده است تا پروژه ها از این مناطق شروع شود.